Fup og svindel
Fup og svindel - dybt frustrerende at man ikke kan komme ud af det.
Modtager spam fra nyheder@specieltilbud med alverdens forskellige tilbud, som jeg på ingen måde kan eller vil bruge til noget.
Det mest ulykkelige ved denne situation er, at man IKKE kan komme ud af det, selv om der i deres mails er et link til at afmelde deres spam - bare trist at denne funktion ikke virker.
De skriver i deres mails, at man modtager deres mails, fordi man har tilmeldt sig hjemmesiden eller har deltaget i en kampagne via Facebook.
Jeg har ikke gjort nogen af delene, så hvorfor skal jeg belemres med det skidt?
Jeg forstår heller ikke, hvorfor seriøse firmaer benytter sig af denne form for reklame - for mig er det negativ reklame. Har svært ved at respektere firmaer, der reklamere på denne måde.



