Jeg venter stadig på et gavekort fra…
Jeg venter stadig på et gavekort fra september 2023 . Har skrevet med dem i flere måneder uden at de har sendt det eller har tilbageført mine 100kr . Og der bliver kun skrevet på engelsk fra deres side. Total dårlig stil👎Tænker aldrig jeg ser det gavekort😡
Er begyndt at få mine penge på Paypall istedet. De kommer trods alt.

