Sandaler
Købte 2 par sandaler. De er lavet af plastik og så dårligt fremstillet. De er komplet uduelige. Vil have at jeg sender dem retur til Hong Kong, svare på fransk, kommer med samme svar hver gang jeg skriver til dem. Hold Jer langt væk fra det firma🥵penge lige ud af vinduet💰




