Han kommer ikke som aftalt, og vil ikke udbedre fejl
Han kommer ikke som aftalt, melder afbud i sidste øjeblik - hvis man overhovedet hører noget.
Efter at han så var færdig, så var der fejl som gjorde at der var utætheder som gjorde udvendig træbeklædning våd hele tiden. Her havde han først tid til at lave det 9 måneder efter.
Sjældent har jeg oplevet så dårlig service. Min anbefaling er ALDRIG brug Søren Søm - vi har naboer på vejen som har haft en lignede oplevelse med ham.
