STOR ANBEFALDING HERFRA!
STOR ANBEFALDING HERFRA!
Jeg havde et problem i lænden.
Jeg har været ved kiropraktor over 10 gange. Men mine smerter kom altid igen.
Derefter henvendte jeg mig, efter rosende ord fra venner, til Rasmus hos Skagen Sunhedsklinik.
Blot efter 2 behandlinger har jeg det meget bedre, og kan nogle dage gå, uden at ligge mærke til jeg har ondt i lænden.
Så håber 2 behandlinger mere kan fjerne det helt! :D








