Både sidste år
Både sidste år, tidligere på året og så nu her er de kontaktet med henblik på hjulskifte. Hver gang har en dame besvaret opkaldet og sagt hun ville bede herren om at ringe, så tid kan aftales. Havde spørgsmål ifm. med hjulskifte på El Bil. Hun bad om mit nummer, hver gang, har bare aldrig hørt tilbage fra dem. Useriøst.
Update.
Nummeret i nævner, der er forsøgt ringet på, er ikke mit 😅
Giver god mening man ikke hører fra jer når i notere ukorrekt kontakt info.

Besvarelse fra Service Centret





