Select Basics Anmeldelser 35

TrustScore 4 ud af 5

3,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Loved the item just had asked several questions about how to get refills for the item I got the wand it doesn't fit others but no response just didn't want to use it with the disc I have and then coul... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Got the chargers for gifts and everyone I got them for says they love it. I appreciate the experience… no issues at all! I definitely will recommend! The product, order and delivery service get five s... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They said my item was delivered (3 weeks after ordering), but I have never received it. They claim they are not responsible for lost purchases. And they would not ship me another item or give me a r... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Product as described, no problems Packaging was battered, probably from shipping carrier but product was not damaged she liked em... so happy wife happy life thanks


Kontaktoplysninger

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

35 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 87 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

It was good

It was good. Took longer than expected. I talked to a customer service person who was pleasant. After, I received my order within a few days. 10 out of 10. I received my product.

31. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Took forever to receive but works well

Took forever to receive but works well. Did not use wall attachment as looked too flimsy. Ordered extra cleaning pads at same time! (Luckily!)

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Select Basics-logo

Besvarelse fra Select Basics

Thanks so much for taking the time to leave a review! Really sorry the wait was longer than it should have been - that's something we're actively working on with our shipping partners. Appreciate the heads up on the wall attachment too; we'll pass that along to the team. So glad the product itself is working well for you, and smart move stocking up on the cleaning pads!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They are a fraud!!!

I tried to order the magnetic phone chargers last night and they said the charge was denied, but it went through on my bank. So, I have no record for the purchase. Now I have to claim fraudulent charges and get a new card. What a pain!!!! Save yourself and don't waste your time!!!

22. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Select Basics-logo

Besvarelse fra Select Basics

Hi Christine, thanks for taking the time to share this and I'm sorry for the frustration. Having to cancel a card and deal with fraudulent charge claims is a real headache.

For context, when a checkout shows declined on our end but a pending charge appears on your bank statement, that's almost always a temporary authorization hold rather than a completed charge. These holds typically release back to your account within 3 to 5 business days without any action needed, and you would have received an order confirmation email from us if a successful purchase had gone through.

That said, we don't want to leave anything unverified. We've requested your info through Trustpilot so our team can check our records against your account and confirm nothing was actually charged. If we find a real charge on our side, we'll get it refunded right away.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased the magnetic charger for my…

I purchased the magnetic charger for my iPhone 15, however it does not work. When I went to get a refund they said all sales are final. This would be fine if they advertised that when I was purchasing it, but instead the customer has to look for their policy. Almost as if they know their products aren’t the best, but the customer is stuck keeping. Never will I order from this company again.

23. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Select Basics-logo

Besvarelse fra Select Basics

Hi Nicole, thanks for the feedback and I'm sorry the magnetic charger didn't work with your iPhone 15. That's not the experience we want anyone to have.

To clarify our policy here, defective or non-functional products are handled separately from the standard final sale terms shown on the product page and at checkout. A product that doesn't work should always be eligible for replacement or refund, and we know that distinction isn't always easy to find on our end.

We've requested your info through Trustpilot so our team can pull up your order and get you either a working replacement or a refund, whichever you'd prefer.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I got the 2 sided trimmer it was…

I got the 2 sided trimmer it was supposed to be but 2 get one free and I only got 2. Now I had a charge out of no where they claiming is a vip membership that I don’t need or apply for . Send several emails and no response this company is fraudulent.

1. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Select Basics-logo

Besvarelse fra Select Basics

Hi Mary, thanks for reaching out and I'm sorry for the trouble with both the order and the unexpected charge.

A couple of things to address here. Our buy 2 get 1 free promotions add the free item automatically at checkout, so if you only received 2 units something went wrong during fulfillment and we want to fix that. As for the VIP membership, that option is shown at checkout, but we know it can be missed or not feel clear, and a charge shouldn't come as a surprise.

We've also flagged that you sent multiple emails without a response, which is not how this should have gone. We've requested your info through Trustpilot so our team can ship the missing item, review the membership charge, and figure out where the email thread broke down.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great find - Use it all the time

Ordered the 2-in-1 oil dispenser and honestly wasn't expecting much, but this thing is genuinely useful. It's become a permanent spot on my counter. The pour control is clean, no dripping, and having both oil and vinegar in one bottle is way more convenient than I thought it would be. Build quality feels solid too - nothing cheap about it.
Shipping was faster than expected, came well packaged, no issues. SelectBasics was easy to order from and I'd definitely buy from them again. Simple product done right - highly recommend.

1. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Check before you buy

Bought a double sided shaver and only one side worked. I emailed them for a replacement or refund and got no answer. Now I just got another charge out of the blue. This charge couldn't go through because I had to cancel that card do to fraud. This brings me to numerous fraudulent charge denials that I am still continuing to get relating to my canceled card. I have no proof that this "company" was behind the fraud but I'm not saying they aren't.

11. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Select Basics-logo

Besvarelse fra Select Basics

Hi Kathy, thanks for sharing this and I'm sorry for the frustration with both the shaver and the follow-up charges.

To clear a few things up: a defective product is always eligible for replacement or refund regardless of the standard final sale policy, so not getting a response to your original email isn't acceptable and we want to make that right. Any subscription or recurring option is shown at checkout, but if you didn't intend to enroll we'll review your account and refund anything that wasn't expected.

On the ongoing fraudulent charge denials, once a card is canceled no merchant can successfully process new charges against it, so those declines on the canceled card aren't coming from us. We understand the concern given the timing though. We've requested your info through Trustpilot so our team can pull up your order, address the defective shaver, and confirm there's nothing recurring on our end.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere