Jeg havde brug for et gavekort til…
Jeg havde brug for et gavekort til firmaet.
og havde brug for hjælp det dette.
jeg ringede og fik fat i Mikkel som hjap med hurtigt at frembringe et gavekort på mail til mig.
den hjæp jeg fik var mega fin
tak for det.
jeg kan kun anbefale dette firma.
Hilsen John


