Fub firma jeg returnerede en taske til 279.99. Har ikke fået pengene refunderet og får det nok ikke. Orker nok ikke politianmeldelse .
Sanzberg
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
jeg læste først TP anmeldelserne efter jeg havde bestilt mine sko til dkk 280,-, og forventningerne blev så skruet grundigt ned. Jeg bestilte min sko d. 23/7, og jeg modtog dem i dag, d. 5/8. Rigti... Se mere
Svindel - alle varer kommer fra Kina! Så læder = nappa. Al tøj super dårlig kvalitet der overhovedet ikke ligner billederne på hjemmesiden - og det stinker af kemikalier og er super dårlig kvalitet. V... Se mere
Kvalitet er mega dårlige. De ligner overhovedet ikke som ses på billederne i deres hjemmesiden. Hold jer langt væk fra...Jeg har dummet mig og mine 3 skjorter rydder direkte i skraldespanden. De l... Se mere
Fub firma jeg returnerede en taske til…
Fub firma jeg returnerede en taske til 279.99. Har ikke fået pengene refunderet og får det nok ikke. Orker nok ikke politianmeldelse .
Virker desvære som et fup firma 😔
Virker desvære som et fup firma 😔
Har nu ventet 11 dage på en bluse som ikke er dukket op.
Pengene var de hurtige til at trække.
Snyd og bedrag har intet modtaget…
Snyd og bedrag har intet modtaget hverken mail eller noget information !!!! Men pengene er trukket
Dårlig service…
Virkelig dårlig kvalitet og alt for små i str og så er servicen VIRKELIG som i VIRKELIG dårlig.... kunne man så havde de fået NUL stjerne
Har ikke købt på siden….MEN sjovt at…
Har ikke købt på siden….MEN sjovt at der på deres side er åååh så fine anmeldelser, men de findes åbenbart ikke i virkeligheden. Fusk og humbug
Kopivarer
Kineser kopier er hvad man modtager når man bestiller skechers sko, bliver sendt fra Hong Kong.
Hvis så bare at det havde været en god kopi, men skoene er lige til skraldespanden
Vildledende markedsføring
Der reklameres på sociale medier (Instagram) for et produkt, som virksomheden ikke sælger: der reklameres for tasken "TravelMax Vandtæt rejseledsager til eventyrrejser", som, hvad angår udseende, imidlertid slet ikke stemmeroverens med det produkt, man føres til gennem hjemmesiden.
Konfronterede Sanzberg med oplevelsen, som henviste til, at der måtte være sket en fejl i deres team.
Svindel og fupfirma
Svindel og fupfirma.
Bestilte et par skecters sko og fik noget der var lavet i Kina mega dårlig kvalitet. Køb aldrig fra dette firma. Skoene var lige til skraldespanden.
Jeg købte et par Skechers sko til…
Jeg købte et par Skechers sko til 279kr, og modtog efter næsten en måned et par sko, der var alt andet end Skechers sko. En utrolig dårlig efterligning, der oven i købet var alt for små i størrelsen. Ubrugelige!!!
Køb ikke noget fra dette firma!!!
Tilfreds
jeg læste først TP anmeldelserne efter jeg havde bestilt mine sko til dkk 280,-, og forventningerne blev så skruet grundigt ned.
Jeg bestilte min sko d. 23/7, og jeg modtog dem i dag, d. 5/8. Rigtig størrelse og rigtig farve. Kvaliteten er jeg også umiddelbart tilfreds med, så har jeg bare været heldig?
Jeg er ikke en 'bot', men bare en rigtig og tilfreds kunde med et par behagelige nye sko..
Det er et fup firma .Reklamen lovede et…
Det er et fup firma .Reklamen lovede et par Skechers hvilket det ikke er.Køb ikke fra dem.
Købte 2 par sko d
Købte 2 par sko d. 1.-8. 23 har ikke modtaget dem, de skriver følg din ordre og det kan man ikke
Fup firma..
Fup firma... Man modtager ikke varen og Emma fra kundeservice er tydeligvis e
fiktiv, og utrolig nedladende..
Jeg tager den som klagesag..så hold jer fra dem
Dårlig kvalitet fake Sketcher sko
Dårlig kvalitet fake Sketcher sko!
Ingen info om retunering.
Har betalt men har ikke modtaget varen
Har betalt men har ikke modtaget varen
Køb ikke noget fra dette firma
ADVARSEL !!!
ADVARSEL !!!
Køb ikke noget fra den her butik.
Har lige modtaget et par shorts som ikke er i den kvalitet og størrelse som lovet.
Det ligner et par badeshorts med 2 lommer.
Stoffet er så tyndt at man kan se igennem det og så er størrelsen 3 numre for småt.
De ved at du ikke sender det tilbage til dem da du selv kommer til at betale fragten.
Så det var 280kr direkte ud af vinduet.
Kan på ingen måde anbefale at man køber noget hos Sanzberg.Dk
Dårlig service
Dårlig service, de svar ik på chat eller sender den mail de lover der inde😡
Hold jer langt væk fra dette Kina-fup!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.
