SANE Solution Anmeldelser 

88
•
TrustScore 3 ud af 5

2,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My husband wanted something to lighten his age spots on his face. I found this Pro 60 Deep radiance renew and I did look at reviews but only on website. Ordered it on June 4th and got it the 13th. he... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The company is very aggressive with their sales. I ordered the product I wanted, and so many offers for various products appeared. I initially wasn’t sure if my order went through. Shipping company... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sue and all SANE's team are incredibly nice people. They solved AMAZINGLY -way over my expectations- an issue do not related to any product but the UniUni (delivery service).

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best product ever for seasonal drainage, allergies, and congestion. Without Sane Solution I am all night battling sinus and nasal drainage. SANE stops it all without any adverse side effects, tirednes... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

Skrevet af virksomheden

Welcome to SANEMD, where your health and well-being are our top priority. Our science-backed approach, led by experts, offers a revolutionary path to authentic wellness. At SANEMD, we provide sustainable health solutions grounded in science and practical habits. Our resources are designed to help you and your family thrive, offering an effective and heartfelt approach to wellness.


Kontaktoplysninger

2,9

Middel

TrustScore 3 ud af 5

88 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 81 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,9

Alle anmeldelser

(88)

14 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Money wasted

My husband wanted something to lighten his age spots on his face. I found this Pro 60 Deep radiance renew and I did look at reviews but only on website. Ordered it on June 4th and got it the 13th. he has used it everyday since and just the other day I was looking at his bigger spot and noticed how it was actually getting darker. THIS PRODUCT DID NOTHING ! And might of made it worse. I wouldn't even give it any stars at all. Does not work ! Don't waste your money.

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The company is very aggressive with…

The company is very aggressive with their sales. I ordered the product I wanted, and so many offers for various products appeared. I initially wasn’t sure if my order went through.
Shipping company is terrible! They said they were not able to delivery the item. Delivery person probably wanted to go home early.

14. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Thank you for sharing your feedback. We take all customer experiences seriously and have searched our order records but were unable to locate a transaction matching this account. We'd welcome the opportunity to look into this further — please reach out to us directly at service@sanesolution.com with your order number or the email/phone used at checkout so we can investigate and make things right.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing service…

Sue and all SANE's team are incredibly nice people. They solved AMAZINGLY -way over my expectations- an issue do not related to any product but the UniUni (delivery service).

5. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Ingrid, thank you so much for this! Your patience through the delivery issues meant a lot, and I'm so glad we could get everything sorted out. I really hope you love the PRO60+ Collagen!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

THEY have been know to charge your card…

THEY have been know to charge your card for memberships you didn't order ..... and good luck getting a refund. Very very unethical company. I called to stop my order and they said it was already sent out. It wasn't .... I checked with my bank and the payment was still processing. Now I need to block their business with my bank, so they won't charge future charges. Dont do business with them... Even BBB has gotten numerous complaints. they run their call center out of NYC ...not WA where the company is.

2. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Made no difference in my skin

Made no difference in my skin. Do not recommend at all. Will be returning the remaining 2 bottles not opened. Used an entire jar before writing the review

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Molly, thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear the product didn't meet your expectations — we completely understand how disappointing that can be. We can see you've already reached out to our team today and we're happy to help get your return started. Please connect with us at SANEcall.com or call 1-347-979-1735 (Mon–Fri, 9AM–3PM ET) so we can get your return authorization set up and ensure you're fully taken care of. We look forward to making this right for you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Will never order from this company…

Will never order from this company again. Click and bait…..and very confusing for first time buyers.
I am now waiting for a refund on $276, $88.95 and $88.95 on order😡.
Will be pressing charges if these charges are not reversed.
Buyer beware‼️‼️‼️‼️‼️‼️

13. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Jane, thank you for speaking with our team today. We sincerely apologize for the confusion during your order!

To clarify for anyone reading, Jane accidentally placed a duplicate order and selected some optional add-ons. As soon as we spoke, our team immediately canceled and refunded those extras ($276 and the duplicate $88.95).

You are currently only being charged for your single original order of $88.95. Please keep in mind that while the refunds are processed on our end, banks typically take 3–5 business days to reflect that balance back in your account. We’ve confirmed everything is settled as we discussed on the phone, but if you don't see those credits by early next week, please reach back out so we can advocate with the bank for you!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

As I Thought!

As I Thought!! 🤔😡 Another Scam

13. april 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Kelly, we were surprised to see this feedback so soon, as your order was only placed last night. We take 'scam' allegations very seriously as a legitimate business.

To ensure your peace of mind and complete satisfaction, we have already canceled your order and issued a full 100% refund. You should see those funds back in your account within 3–5 business days, depending on your bank. We wish you the best!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A $240 scam

I got suckered in to buying six bottles of Pro 60. I read the reviews before ordering so I was a knowledgeable sucker. Don’t waste your money. Pro 60 has done nothing to lighten my pigmented skin spots. The directions on the bottle also lack specific instructions as to how to apply it. They say ‘use a dime size’ but no further info as what to do with the dime size. Don’t waste your money. Once again I was sucked in to believing the impossible.

30. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Dear Vicki,

Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear that Pro 60 didn’t meet your expectations. While we have thousands of customers who have seen wonderful results with this formula, we recognize that every skin journey is unique.

We also appreciate your feedback regarding the application instructions; we generally recommend massaging that dime-sized amount into the specific areas of concern on clean, dry skin until fully absorbed.

Because we stand behind our products, you are fully covered by our money-back guarantee. Please reach out to us at service@sanesolution.com so we can initiate your return and make this right for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would give a 0 rating if I could

I would give a 0 rating if I could. They shipped me a product that I never ordered. I placed an item in my shopping cart but never clicked place order. I decided to check them out first b4 placing order. I suddenly got an email saying that my order was on the way. I don't even know how it was paid for because I did not even get a chance to enter a payment method. Maybe they are tied in with another company that I bought from in the past that saved my billing information????? This is bad business. This company is scamming people. When I tried to get back into their website my computer gave me a message that this is a dangerous webpage. I guess this says it all. I wanted to go in and remove all my info but I can't. I will have a fit if they send me anything else. I will not be paying for anything. They also seem to operate under several names. sanesolution.com sanemd.com sanenow.com People you have been warned!!!!!! They will rip you off.

10. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Mildred,

We appreciate you reaching out, though we’re sorry to hear about your frustration. We understand how unsettling an unexpected charge can feel, and we’d like to offer some clarity on this transaction.

At SANE, we maintain high security standards. This order was only processed after a 100% exact match for the AVS (billing address) and CVV (security code) was provided at checkout. This verification requires the physical card and correct address to be entered manually. Our records show the package was successfully delivered to your home earlier this month.

If this order was placed unintentionally or perhaps by someone else in your household, we are more than happy to help you resolve this.

How to get a refund:
Please contact our support team at service@sanesolution.com for return instructions. As soon as the product is returned to us, we are more than happy to provide a prompt and courteous refund.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

So far

So far, I'm liking your wrinkle cream, but it seems to me, Your company's biggest problems is misleading people, and it cannot be a lie since there are so many people with the exact same complaint,with your company and charging and not returning calls, you have good products why don't you become a legit company and do what you say problem solved!

9. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Thank you for sharing this — and glad the wrinkle cream is working for you.

You're right that billing and communication issues shouldn't happen, and I take that seriously. We've made changes to how subscriptions are managed and how our support team handles calls, but clearly we still have work to do if your experience didn't reflect that.

If you're still dealing with an unresolved charge or haven't gotten a callback, please email us directly at support@sanesolution.com and reference this review — I'll make sure it gets handled personally.

We appreciate you holding us to a higher standard. That's how we get better.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Way too many choices to make after…

Way too many choices to make after choosing what I wanted to order. After going through all the multitudes of choices and not interested in any of them but still having to read so that I don’t accidentally order one I’m not even sure I ordered what I wanted

6. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Vicki, we are truly sorry that our checkout process felt overwhelming and confusing. That is never the experience we want for our customers. To ensure you aren't charged for items you didn't intend to buy, we have proactively canceled and refunded your order as a safety measure.

We’ve also shared your feedback with our web team to help us simplify the experience. If you’d still like to get your Vitaae, please reach out to us directly and we’ll make it much easier for you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sane Solutions Scam - 1/9/2026 and 2/8/2026

On 1/9/2026, I placed two orders with Sane Solutions. One for $121.95 and a second one for $79.00. I have tried calling customer service several times for almost an hour and then the phone line always gets disconnected.
I am trying to return the product. Because of my family’s medical history, my primary physician has advised me not to use the product. Now I see that the company has charged two additional transactions on 2/8/2026. One was for $87.00 and the other for $50.00.
I am trying to send the product back, but I cannot get a hold of customer service. The website dictates that those who purchase products and want to return the products to first contact customer service and they would help with the return. The website also provides a warning that if you don’t contact customer service first, there is a good chance that there will be a delay in reimbursement, or, there is also a good chance that the returned product will not be handled appropriately and that I might never be reimbursed.
At this point, I am going to turn the company over to the Better Business Bureau. My bank has also contacted me regarding these charges being “suspicious”.

9. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hello Mary,

I am incredibly sorry for the frustration you’ve experienced with our phone lines and the stress caused by those unexpected charges.

I want to reassure you that we have already taken action to make this right:

Refunds Processed: We have canceled and fully refunded the $87.00 and $50.00 subscription charges. You should see those reflected in your account shortly.

Return Instructions: We sent an email to you yesterday with the specific instructions and authorization needed to return your initial orders.

We completely respect your physician's advice and want to ensure this process is seamless for you. Please check your inbox (and spam folder) for our message from yesterday so you can get those items sent back to us.

We apologize again for the technical hurdles. If you can't find that email, please let us know here, and we will find another way to get it to you immediately.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FOOLED

Thought I was ordering 1 bottle with 2 free. $79.00 came out of bank account, and I have yet to get confirmation of order. I guess You have to be careful to not be lead into a deal that soundsvtoo good to be true !unfortunately, it is hard for me to realize companies are out to trick me. LESSON LEARNED (or not)!!!!

23. december 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Joan,

I am truly sorry to hear that you felt misled during your checkout process. It is never our intention to make our customers feel "tricked"—we aim for total transparency, and I sincerely apologize that we missed the mark for you here.

To help clarify, the offer you accepted was our "Buy 1, Get 2 Free" special. The $79 charge was for that additional bottle which then unlocked the two free ones for you. We certainly want to make sure you feel you're getting the value you expected!

Regarding your confirmation email: these occasionally get filtered into "Promotions" or "Spam" folders. Please take a quick look there; however, I can confirm that your order has already been processed by our warehouse and is currently being prepared for shipment.

Because our system sends orders to our fulfillment center immediately to ensure fast delivery, we aren't able to cancel it at this stage. However, once you receive your package, we would love the chance to make this right and ensure you are 100% happy with SANE solution.

Please reach out to us directly at service@sanesolution.com so we can look after you personally.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

SANE totally eliminates all drainage…

SANE totally eliminates all drainage and congestion from my sinuses. No more sleepless nights coughing and choking on sinus drainage night or day. Also, there is no drowsiness or dry mouth. SANE takes care if it all.
I am so thankful for this product!!

11. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Donna,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that SANE is helping with your sinus drainage and congestion without any side effects, and that it’s giving you restful nights. Your kind words mean a lot to us — we’re so glad the product is making a difference!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love the product Vitaae

I love the product Vitaae. It has helped tremendously with my mucus and brain fog. It will remain in my wellbeing "arsenal". Thank you Sane.

18. september 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi there,

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted to hear that Vitaae has been such a big help with both mucus and brain fog, and honored that it’s become part of your wellbeing “arsenal.” Your kind words mean a lot to us.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Benefits from taking VITAAE

I have been taking VITAAE for a few years and have found that it does help lessening the build up of phlegm. My concern is that the VITAAE tablets are very difficult to swallow and I have reported this to SANE.

16. september 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Gilbert,

Thank you for being with us over the years and for sharing your experience with Vitaae. We’re so glad to hear it’s been helpful for you. We also truly appreciate your feedback about the tablets — we take this kind of input seriously and will be sure to share it with our team for review. Your comments help us continue improving.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This company has people not bots. They answer all questions.

This company and its products do exactly what they say they do. I use Vitaae and it works! There is nothing else that works except this one. I have an easy time ordering and paying. It is sent to me and in a timely fashion. I love the way it works without side effects of any kind. It is the perfect combo for me and I have no doubt it will help others too.

14. september 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Maureen,

Thank you for such a wonderful review! We’re delighted to hear that Vitaae is working so well for you and that you’ve had a smooth experience ordering and receiving your products. It’s great to know you’re enjoying the benefits without side effects — feedback like yours means so much to us.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have COPD Congestion I have taken…

I have COPD Congestion I have taken over the counter drug for Mucus Release but I dont like the results, I saw your ad and decided to try it. I dont take 2 tablets as suggested I only take one tablet and not every day, only when congestion builds up. I find relief almost instantly in relieving my cough and congestion. So I am very happy with the results.

23. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Curtis,

Thank you so much for sharing your experience. We’re so glad to hear you’ve found relief and that our product has been helpful for your congestion and cough. It’s wonderful to know it’s making a difference for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They said they'd refund a charge i…

They said they'd refund a charge i didn't make. Never happened.

7. august 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Davin,

We’re truly sorry for any worry this caused — we never want our customers to feel uncertain about their orders. To clarify, your order was fully refunded on August 7th, the same day it shipped, so no charge was kept. If you’d like, we can share the refund reference number to confirm with your bank. Please don’t hesitate to reach out — we’re always here to help.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love this Sane MD it works wonders and…

Love this Sane MD it works wonders and it comes very quickly when I order it. The people are very polite, and it’s reasonably priced as well!

21. august 2025
Uopfordret anmeldelse
SANE Solution-logo

Besvarelse fra SANE Solution

Hi Lori,

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted to hear that you’re loving SANE MD and that your orders arrive quickly. It’s wonderful to know our team’s service and pricing have made a positive difference for you.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere