En dårlig ui 7 opdatering
Dette ui 7 opdatering, er det værste i har gjort. Jeg havde en velfungerende telefon før den elendige opdatering. Deres nye klamme design, gøre alt ting meget besværligt at bruge telefonen. Den gamle version var meget mere simplere og bedre.
SKAM JER!!!








