RotoSpa Anmeldelser 

134
•
TrustScore 5 ud af 5

4,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had to another review because JAMES was amazing also After receiving the hot tub I have sent James like five emails with questions about what settings to put it on. He has been amazing in helping me... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A smooth process from start to finish. Saw the Orbis (3 person) spa recommended and enquired. We got a package including chemicals and air source heat pump (cheaper to heat the water), had all details... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We are absolutely over the moon with our Rotospa DuraSpa S380. Excellent service start to finish. Karl advised us the best model to suit our needs, and top notch delivery, install and user guidance fr... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

RotoSpa Ltd have totally transformed our garden experience. The kids have the perfect pool to play in and for the adults the most relaxing and fun spa experience, which we can enjoy in any weather. Th... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Boblebadsbutik
  2. også i
  3. Butik med swimmingpooludstyr
  4. Producent
  5. Spa

Skrevet af virksomheden

The UK's only manufacturer of Hot Tubs. Family run for over 20years.


Kontaktoplysninger

4,9

Fremragende

TrustScore 5 ud af 5

134 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,9

Alle anmeldelser

(134)

4 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great portable spa!

We had some inflatable hot tubs before and choose Rotospa due to the good reviews and the fact is was a permanent spa that was still portable and also as it was round and would fit nicely in our garden.

I purchased via Sutton Spas. Bit of a wait due to covid but on delivery day the installation guys were brilliant. I’ve had a couple of small issues which the teams have resolved and it’s been getting constant use the last 7 or so weeks. Really great spa and great team behind it.

Do expect the shell of the spa to be unique. They are roto moulded and do have small lumps and pitted plastic in places and the floor rises when filed with water and heated. This is all just character of the spa. I have the Quattro spa and great size, features and love getting out there in the cold nights.

Very pleased and thanks to RotoSpa.

29. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Thank you Barry for you very generous review. I will make sure all of the team are made aware. Enjoy relaxing your RotoSpa for many years to come.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Well worth the upgrade.

For the last three years we have enjoyed an inflatable hot tub but decided in May to take the plunge and upgrade to the Duraspa S380 from RotoSpa we could use year-round.
Despite the unavoidable delays due to the Covid-19 pandemic we are thrilled with our new hot tub – and have used it almost daily.
We are pleased to have supported a UK business and manufacturing of a product during such challenging economic conditions.
The delivery and installation by Naz and Steve was perfect, just the right mix of being friendly and efficient. Josie also did a good job of keeping us updated with the progress of our order.
Well worth waiting for – thank you!
Dave & Lucy Procter - Surrey

18. september 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Thank you Mr Procter for taking the time to send such a wonderful review.
It will be a great way for the team to start their week on Monday morning when they read it.
Thank you for your patience and understanding and we hope you are enjoying relaxing in your RotoSpa.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent product

Excellent product! We love our Spa and had fantastic service from the team from day 1. Very friendly and personal and gave lots of support in how we will get it in our garden! Highly recommend

11. september 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Thank you so much for your review Mrs Beatson. I will make sure to pass your kind words onto the team.
Enjoy relaxing in your RotoSpa!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love my new hot tub

Love my new hot tub. British build and service excellent. Even after sales service superb.

11. september 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Thank you very much for taking the time to send your Trustpilot review.
I will make sure to pass this onto the team.
Let the relaxation begin.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Good response from RotaSpa

The instillation was very good and the man who came to do that couldn’t have been more helpful. The instructions that come with the roto spa are very sparse so I’m still not able to work out the timer. I’m disappointed with the overall experience of the spa, position of the jets however following my previous review this has been followed up by Roto Spa and I am getting it sorted.

5. september 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Good afternoon,

We are very sorry to hear you have not been happy with the customer service you have received from the 3rd party retailer who you purchased your hot tub from and the RotoSpa team who arranged your delivery.

When you purchased the RotoSpa during lockdown with the retailer, we were dealing with unprecedented circumstances and did come up against delivery difficulties resulting in delays. We are very sorry that this affected yourself.

We would very much want to restore your faith in our team at RotoSpa and would very much like to discuss your comment regarding the positioning of the Jets.

The team will be in contact with you today.

Warmest regards,

Sophie

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Excellent service from Sabrina and Josie they did what they said they would, when they said they would. Couldn’t ask for more.
Thank you

4. september 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Thank you Jo for your kind word. I will make sure to pass this onto the team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service from sales to…

Excellent service from sales to delivery and installation the engineer and driver where courteous, explained everything to us. This Product looks good and delivers a first class spa. Would most definitely recommend Rota Spa, nice to know it is a truly British product 5 stars without a doubt Thankyou

4. september 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Good afternoon Elaine, Thank you so much for your review. Such a lovely boost for the team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Non existent after sales support

We had an issue with our Hot Tub it was making an unusual noise, I rang Rotospa and explained what was happening, I was promptly told that our hot tub was 1 month out of warranty and they would not send anyone out to have a look unless I paid a callout fee, also their engineers were not going to customers houses due to Covid, I explained that there was another way to get our hot tub but they were not willing to walk through our shed and garden, so they would not help me. I was advised to go to another hot tub company to come and have a look and fix which they did within a few days at a cost of £225. We have also had another issue with our hot tub lid. We noticed that the lid was getting very heavy, I rang rotspa to ask for some advice and I was told that the lid had deteriorated and we would need to purchase a new lid at a cost of £350 . We are unable to lift the lid as it is so heavy and hence not been able to use our £5000 hot tub. I have rang rotapsa on many occasions to be met with excuses and very little help. I have also asked for the owners/managers email address so I could email them direct and I was told that I had to just email the sales personnel and they would deal, it has been like hitting my head up a brick wall. We had had our hot tub for 2 and a half years, we paid around £5000 for it and now it is just a decoration in our garden that we cannot use. Our electricity bills have gone up and we have subsequently found out that when the hot tub lid gets heavy it means that it is not working properly and letting all the heat out which in turn meant that the hot tub is working harder to keep the temperature correct hence using more electricity, we have now turned it off and are now longer using it. We have found that the after sales help is none existent and it seems that Rotaspa are more than happy to take your money when purchasing a hot tub but are not interested in helping loyal customers when things go wrong. We have spent over £5000 for a piece of equipment we can no longer use.

26. august 2020
Uopfordret anmeldelse
RotoSpa-logo

Besvarelse fra RotoSpa

Good afternoon Mr Land,

Following your review I have spoken to the dealer you purchased your RotoSpa from and also the team at RotoSpa who you dealt with your request for a call out in May.

I would like to start with the engineer who was unable to your call out during lockdown.
The team have explained to me that the safety of their staff and yourself was imperative, resulting in them being unable to attend. We were unable to attend any call outs that resulted in our staff having to come through any enclosed space, which your shed was included. I do hope that you understand the wellbeing of the staff and customers needs to come first on any call out, at any time.

Following the Government Guidelines and the wishes of our employees this year, processes have been changed to ensure everyone is kept safe.

With regards to your warranty policy.
The Travel and Labour warranty on your RotoSpa is 1 year and Parts warranty is 2 years. You stated that you had owned your RotoSpa for two and a half years, meaning the travel and labour warranty on a call out had ended over a year prior to this. If the RotoSpa engineer had been able to attend the site, you would have had to pay a call out fee as stated in your agreement.

As this was the case, the adviser gave you the correct choice to either wait for a RotoSpa engineer to attend when it was safe to do so or use your own engineer. We believe that this was a reasonable and sensible request by our adviser.

With regards to the parts warranty, I have been informed that even though you were over the 2 year warranty timescale, the dealer gave you a brand new cover at half of the normal costs and a free chemical pack, as a good will gesture.

I feel this was a very kind offering from the dealer and do hope you feel the same.

I am told that you removed your review from the dealers Trustpilot following this, which they are very grateful for.

I do hope I have covered the issues that you raised in your Trustpilot review. If you feel you would like to discuss the matter any further please do not hesitate to contact the office.

Thank you again for your review. No review is a bad review, as you always benefit as a manufacturer by knowing how your customer service and products are performing.

Many thanks from all the Team at RotoSpa

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere