Dårligt
Sød betjening, men så knækker filmen. Rib-eye hmm Oksefilet hmm ja de lignede det samme. De glemte at spørge hvilken slags sauce man ville have.Der kom en, tror jeg hjemmelavet breanaise skilt og med små klumper. Der var ca. 1 1/2 brasekartoffel til hver. Det er ikke længere det sted vi engang kendte som et super godt spisested.

