Langsom betjening og kedelig mad
Ristorante Pavarotti i Tønder reklamerer med at være
"Bedste italiensk kvalitets vare & fantastisk oplevelse"
Falsk reklame - det var virkelig ringe!
Der gik næsten en time fra vi kom til vi fik den mest kedelige pastaret man kan tænke sig, og vi måtte selv spørge efter brød.
Prisen (170 kr) var helt urimelig.
Desserten, Souffle al Pistacchio ("Lille tærte med varm og blødende pistacie hjerte.") bestod bl.a. af en tærte, der ikke var varm, selvom den angiveligt var blevet varmet i mikroovn inden servering (!)
Det havde intet med blødende pistaciehjerte at gøre. Tærten var nærmest uspiselig, som fast studenterbrød.
Tjenerne var tilsyneladende helt ligeglade.





