Jeg har været på Reiki 1 og 2 hos Ribe…
Jeg har været på Reiki 1 og 2 hos Ribe i hjertet. Her er en professionel og dog hyggelig stemning. Ina er en dygtig underviser og en super healer. I hendes kyndige hænder er undervisningen let forståelig og grundig så man kommer omkring alt det der er vigtigt i Reiki undervisningen, plus alt det ekstra hun gerne deler sin viden om. 5 stjerner fra mig



