Var på Vigen her i pinsen
Var på Vigen her i pinsen. Vi skulle til bryllup l Roskilde og valgte at tage en ekstra overnatning. Der skulle vi finde et godt sted at spise og valget faldt på Vigen da menuen så lækker ud. Og må sige at vi ikke blev skuffet.
Vi ankommer og får et glas cava på terrassen og nyder solen. Der bliver så lige serveret 2 snacks som “bare” var lidt forkælelse. En 4 og 5 retters menu som bare spillede, gode vine og en super service af tjeneren.
Vi kom af med 2.400,- for to personer - og ja det er en del penge men oplevelsen Var dem alle værd.
Vi kan varmt anbefale andre at tage på restaurant Vigen.






