RentUrgent Anmeldelser 

84
•
TrustScore 3 ud af 5

2,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bizar! Je kunt een afbeelding zien van het huis en wat details van de woning. Maar op het moment dat je verder wilt kijken of wil bezichtigen dan moet je je mailadres invullen. En dan vraagt de websi... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Renturgent werkt beter dan andere platformen!! Uitstekende support die erg behulpzaam zijn. Ik heb in de proefperiode al meteen een uitnodiging voor een bezichtiging gekregen. Je ontvangt veel alerts... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Verschrikkelijke website!!! Een gratis proefabbonement genomen en deze gelijk opgezegd dezelfde dag. Vervolgens werd er na een maand opeens 29 euro afgeschreven terwijl ik het allang had opgezegd.... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Renturgent is de enige site voor huurwoningen die al het aanbod in NL laat zien en je ook realtime notificaties stuurt. We gebruiken het pas 3 weken, maar ik krijg voor het eerst (eindelijk) serieuz... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Boligudlejningskontor

Skrevet af virksomheden

RentUrgent helps home seekers find a new rental home. Easy & fast. RentUrgent is trusted by thousands of home seekers.


Kontaktoplysninger

2,9

Middel

TrustScore 3 ud af 5

84 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 84 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,9

Alle anmeldelser

(84)

20 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

RentUrgent is GEWELDIG

RentUrgent is GEWELDIG! Na 2 weken een huis gevonden 🎉🎉🎉

Tegen alle verwachtingen in is het heel snel gegaan en zijn we na een aantal reacties al uitgenodigd voor een bezichtiging. Wij zochten in Rotterdam en Den Haag en ten minste 90m2.

23. december 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Saida,

Bedankt voor je 5-sterren review! Gefeliciteerd met het vinden van een woning!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Renturgent is de enige site voor…

Renturgent is de enige site voor huurwoningen die al het aanbod in NL laat zien en je ook realtime notificaties stuurt. We gebruiken het pas 3 weken, maar ik krijg voor het eerst (eindelijk) serieuze reacties van makelaars. Je reageert dankzij RentUrgent dus echt als een van de eerste kandidaten. Het werkt voor ons erg makkelijk.

De negatieve reviews zijn volgensmij mensen die abonnementen niet zo goed snappen. Je moet er inderdaad wel voor betalen, alleen de eerste 14 dagen zijn gratis 🤣👍 iets met dubbeltje en eerste rij

21. december 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Jan,

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Fijn om te horen dat je de service als fijn ervaart!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Goede morgen er was een proef…

Goede morgen er was een proef abonnement van 14dagen van 1€ die je kan opzeggen maar ik zie dat ik nu 29€ moet betalen kan ik het zo snel mogelijk opzeggen

21. december 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Janine,

Bedankt voor je feedback. Ik heb het voor je nagekeken en zie inderdaad dat je een proefabonnement van 14 dagen voor €1 hebt gehad. Helaas is dit automatisch verlengd omdat de opzegging niet op tijd is doorgegeven.

We hebben je een e-mail gestuurd met een passende oplossing. We horen graag van je of je hiermee akkoord gaat en we je hiermee toch tevreden kunnen stellen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scammers.

I started a trial, cancelled it and suddenly I’m receiving threats for “legal action” over £50. This is a scam, don’t use. Waste of time and doesn’t even show you places to rent around your area properly. I’d pay the £50 if I got the chance to use the website. You won’t get any money from me.

20. december 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Dear Ella,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience was unpleasant. We would like to clarify that we never intended to cause you discomfort. We tried to contact you to discuss the situation, but have not yet received a response from you.

We hope you will still respond so we can work together to find an appropriate solution. We welcome your feedback and would love to help you further.

We look forward to hearing from you!

Kind Regards,

RentUrgent Customer Service

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik laat niet snel een review achter…

Ik laat niet snel een review achter maar dit is echt belachelijk! Voor mijn moeder 3x opgezegd! Al sinds september zijn we bezig. Bij de laatste opzegging ook nog een mail gestuurd naar support. En ja hoor, weer krijgt ze een laatste betaalherinnering per mail. Geld klopperij! En dan ook nog eens geen woning kunnen vinden. Echt bizar! Ik raad het iedereen af..

9. december 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Michelle,

Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat jullie ervaring niet naar wens is geweest. We hebben geprobeerd contact op te nemen om dit verder te bespreken, maar helaas hebben we geen reactie ontvangen. Ook hebben we geen abonnement kunnen vinden op de naam "De Boer" in ons systeem.

We begrijpen dat dit een vervelende situatie is en willen graag met je in contact komen om tot een oplossing te komen. Zou je ons kunnen voorzien van meer informatie, zodat we je verder kunnen helpen?

We horen graag van je en hopen dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Goede website om huis te huren

Goede website om huis te huren. Eerlijk en betrouwbaar. Een goed aanbod

20. november 2023
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Satanic,

Bedankt voor je 4-sterren beoordeling! Fijn om te horen dat je ons eerlijk en betrouwbaar vindt!

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Honestly what a waste of time . SCAMMERS

Honestly what a waste of time. Totally crap. Just leads you around in circles , I cancelled my account within 14 days and got charged anyways , No way to contact customer service. Basically just a scam ,

They claim below that they can be reached by email at their support at renturgent.com. This is untrue . The emails just bounce back, do not be fooled by their replies . This is a total scam .

7. november 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Dear Fiachra,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your dissatisfaction and appreciate the opportunity to address your concerns.

After reviewing your case, we can confirm that we have already resolved the matter to your satisfaction via email. The amount you paid has been fully refunded, and we’ve communicated this with you directly.

Please don’t hesitate to contact us again if you have further concerns or questions. We value your feedback and are committed to providing transparent and reliable service.

Kind regards,

Team RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Na maanden zelf zoeken zonder geluk te…

Na maanden zelf zoeken zonder geluk te hebben, besloot ik het gewoon te proberen met 123Aanhuumakelaar. Vanaf het eerste contact was alles supergoed geregeld en werd ik constant op de hoogte gehouden van nieuwe opties. Echt heel blij met mijn nieuwe plek en met de hulp van deze makelaar.

29. oktober 2024
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Olaf,

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling!

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Ik ben hier ingeschrebed betaald en …

Ik ben hier ingeschrebed betaald en iks gebeuren in orde om iets te weten ik heb nooit reactie terug gekregen

25. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Jao,

Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. We hebben onze systemen gecontroleerd en zien dat we geen eerder e-mailcontact van je hebben ontvangen. Graag helpen we je verder om dit recht te zetten.

Kun je ons alsjeblieft een e-mail sturen op support@renturgent.com met de details van je inschrijving? Zo kunnen we je situatie direct bekijken en ervoor zorgen dat je de informatie ontvangt die je nodig hebt.

We waarderen je geduld en kijken ernaar uit om je verder te helpen. Nogmaals dank dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren.

Met vriendelijke groet,

Team RentUrgent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID AVOID AVOID!!!!!!!! ITS A TRAP!

Its a scam website! People, please avoid this website at all cost.
First and foremost, they lure you to register via a free trial and the adverts have ridiculously cheap houses.
Now when you register, you wil struggle to get access to the site and then they will start charging you and threatening you with court cases.

LET ME MAKE THIS CLEAR:

1. THEY DO NOT DO WHAT THEY SAY THEY DO. THEY DIRECT YOU TO OTHER SITES TO FIND HOUSES.
2. THEY WILL NOT LET YOU CANCEL YOUR SUBSCRIPTION AS YOUR ACCOUNT IS RESTRICTED UNTIL YOU INCUR CHARGES.
3. THEY WILL THREATEN YOU WITH COURT CASES EVEN WHEN YOU DON'T USE THE SERVICE THEY ARE NOT EVEN OFFERING. IF I WANTED TO GO TO ZOOPLA AND ONTHEMARKET I WOULD DO THAT ON MY OWN!!!!!!
4. WHEN YOU EVENTUALLY GET ACCESS TO CANCEL, THEY WILL STILL CHARGE YOU FOR AN EXTRA MONTH. WHO DOES THAT?????????

AVOID THIS WEBSITE AT ALL COST!

2. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Dear Bomo Inko-Tariah,

Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry to hear that your experience with our service did not meet your expectations...

We understand that trial subscriptions can sometimes lead to confusion, and it’s never our intention to create any sense of misunderstanding.

Our team is always available (support@renturgent.com) to help with cancellations and to address any questions you may have.

We would like to connect with you directly to discuss your concerns and find a suitable solution.

Best regards,
Team RentUrgent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik heb een proefabonnement betaald en…

Ik heb een proefabonnement betaald en zou een mail ontvangen ter bevestiging. Deze niet ontvangen.

19. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Olaf,

Bedankt voor je feedback!

Wat jammer om te horen dat je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen. Als het goed is, heeft mijn collega hier al een bericht over gestuurd. Ik hoor graag van je of het al is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Team RentUrgent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Oplichters

Ik heb één tijdje geleden gebruik gemaakt van hun proefabonnement, ik dacht dat ik die had opgezegd maar volgens hun had ik dat dus niet gedaan. Geen bevestiging want ik heb geen account gemaakt. Want je hoeft geen account te maken om te betalen blijkbaar hè lol. Ik heb uiteindelijk via de mail contact gehad en heb mijn abonnement kunnen opzeggen. En nu heb ik letterlijk een incassobureau achter me aan voor tromgeroffel mensen €1,93. Ik zou niet eens weten waarom ze dat überhaupt willen want ik heb letterlijk mijn abonnement opgezegd en heb ze een maand betaald voor letterlijk niks want voor mij is deze site echt nutteloos. Ik probeer in contact te komen en zij en het incassobureau zijn niet telefonisch bereikbaar. Ik vind het belachelijk en oneerlijk dat ze me dit aandoen na dat ik het abonnement heb opgezegd. Ik snap niet wat ze nog meer van me willen. Ik wil heel graag contact met jullie om dit op te lossen want jullie begrijpen toch wel dat ik niet voor een “ achterstand “ van €1,93 incassokosten van 40 euro er op ga betalen?

11. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Beste Laura,

Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te lezen dat er een aantal dingen mis zijn gegaan.

Mijn collega heeft inmiddels al contact met je opgenomen. En zover ik weet is dit helemaal naar jouw tevredenheid opgelost.

Zou je willen laten weten of dat echt zo is?

Ik hoor het graag van je!

Met vriendelijke groet,

Team RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ik heb het betaalde abonnement bij…

Ik heb het betaalde abonnement bij Renturgent.nl gebruikt om een nieuwe huurwoning te vinden, en over het algemeen ben ik erg tevreden. De website is gebruiksvriendelijk en het aanbod is echt groot, want ze zoeken aanbod bij aardig wat verschillende makelaars. Wat ik ook fijn vond, is dat je met de email alert dus ook echt als één van de eerste reageert. Het abonnement heeft wel een maand opzegtermijn, dus dat betekent dat je nog een maand doorbetaalt nadat je het opzegt, maar dat is voor mij het enige nadeel,

1. august 2024
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling!

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De Website is overzichtelijk en…

De Website is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Helaas waren niet alle woningen nog beschikbaar, maar ik ben blij met wat ik heb gevonden.

28. juli 2024
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Veel plezier in je nieuwe woning!

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Deb zoekopties zijn handig en helpen…

Deb zoekopties zijn handig en helpen goed om de juiste woning te vinden. Alleen duurde het even voordat ik reactie kreeg, maar daarna ging alles prima. De support heeft mij ook goed geholpen.

26. august 2024
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen!

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De website is lekker overzichtelijk en…

De website is lekker overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Jammer genoeg waren een paar woningen al heel snel weg, maar je moet er gewoon heel snel bij zijn tegewoordig en dus ook meteen op de mail kijken.

20. august 2024
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling!

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Renturgent.nl heeft veel keus en is…

Renturgent.nl heeft veel keus en is makkelijk te gebruiken. Soms duurde het wel even voordat de pagina's laadden, maar ik vond toch een superleuke woning!

10. august 2024
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Hallo Wolter,

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Wat fijn om te horen dat je onze service makkelijk te gebruiken vond!

Hartelijke groeten,
Klantenservice RentUrgent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

biedt zeer mooie opties…

Biedt huisvestingsmogelijkheden op een breed scala aan gebiede

23. august 2024
Uopfordret anmeldelse
RentUrgent-logo

Besvarelse fra RentUrgent

Bedankt voor de 5 sterren review!

Met vriendelijke groet,
Team RentUrgent- Klantenservice

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere