Uanvendeligt
Et regnskabs program, som er ganske uanvendeligt..
medmindre man er en lille virksomhed! Der kan f.eks. kun uploades et bilag, i kassekladden, så hvis en faktura mm fylder flere sider kan det ikke gemmes. Det er alt for tungt og amatøragtigt! men det er billigt





