Erg goede ervaring gehad
Erg goede ervaring gehad. Ik heb hier een iPhone 15 pro Max gekocht waar ik erg blij mee ben. Daarnaast ook een speciaal bedankje voor Honne die mij heeft geholpen met het verhelpen van mijn eSIM probleem. Hij was vriendelijk, behulpzaam en je ziet dat hij veel kennis heeft.








