Gennemført øv oplevelse...
De reklamerer højt og flot med tid indenfor 24 timer. Det er desværre løgn! De kunne først tilbyde en tid om 14 dage... Det er virkelig ironisk når de skriver stolpe op og stolpe ned om hvor vigtigt det er med hurtig tid.
Deres sekretær har desuden ikke styr på noget som helst. Først bliver man tilbudt en tid samme dag og derefter får man at vide at det var en fejl... Og at man skal prise sig lykkelig for en tid om 14 dage da den normale ventetid er flere måneder. Det er sgu da lige da man har brug for at høre i en situation hvor man mangler hjælp! Og ringe tilbage kunne de heller ikke finde ud af! Kontakt med PsykologNord forværrede blot hele situationen. Kan ikke anbefales!








