Banner for Posterlounge.ie

Posterlounge.ie Anmeldelser 639

TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Poster was fine - good quality etc but pricing a little steep. Packaging very robust - if you wanted to, you could possibly moan about it being excessive but we are so done with poor quality card... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Prompt…..excellent quality. Surprised by product……..perhaps ad. description could have been a wee bit more detailed

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great poster good quality heavy duty paper was used. Good quality of print. Very well packaged. Delivery wasn't super fast. Having been shipped out to Ireland. So take this into account when orde... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I had an issue with the first one I ordered , poor deliveryeant it was damaged. I contacted poster longer and they got back to me straight away , apologised and refunded me immediately. I re ordered... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Dekorerings- og boligindretningsbutik
  2. Kunstgalleri
  3. Kunstner
  4. Rammebutik
  5. Plakatbutik
  6. Tapetbutik

Om Posterlounge.ie

Skrevet af virksomheden

posterlounge-image

Wall art for every taste


We’ve been the specialist for wall art and wall decorations for over 20 years. In our online shop, you will find over 80,000 designs ranging from classic paintings to modern works of art. So, no matter whether you prefer a minimalist look or something more opulent, we have the perfect print for your wall.

Our prints are produced in our own art print house in Germany. We use only high-quality materials and rely on resource-efficient production processes. This means you can be sure you’re getting a high-quality product, that’s sustainable, too.

We deliver our prints to almost all European countries, making it easy for you to enjoy your favourite artwork in your home.

Visit us today and be inspired by our variety of wall art.

Discover now

What we offer

Skrevet af virksomheden

A wide range of products
✔️ Over 80,000 designs for every taste ✔️ Perfect wall art for any room ✔️ Modern and classic art for every style
Quality is important to us
✔️ High-quality prints on demand ✔️ ‘Made in Germany’: we have our own art print house ✔️ Quality that you see and feel
Frames and in-house framing
✔️ High-quality frames made of wood and aluminium ✔️ Different colours and sizes ✔️ We frame your print in our own frame manufacture
Customer service
✔️ We’re there for you – before, during and after your purchase ✔️ Personalised advice and support
Delivery and warranty
✔️ Your prints delivered to your home, safely and securely ✔️ Affordable shipping costs and secure packaging ✔️ 100-day return policy

Our promise

Our promise

Our promise
✔️ Our 100-day return policy gives you the reassurance you need that you’ll find the perfect print for your wall.
✔️ You can return your print to us within 100 days of receipt, without giving any reason.
✔️ Returns are free of charge.

Kontaktoplysninger

10% off at Posterlounge

Use the discount code TP10EXTRA and save on your next order!

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

639 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

They put their brand name on my Claude Monet poster

Everything was fine except they put their branding on inner of the posters I bought from them. At the bottom of my Claude Monet poster, it says "posterlounge". Not exactly what you'd want! I'll have to cut it away and mount then poster on white card (or something like that.

Edit: if they are legally required to put their name on it then it's not their fault. Changing stars from 3 to 4.

19. marts 2026
Posterlounge.ie-logo

Besvarelse fra Posterlounge.ie

Hello Tomas,

Thank you for your feedback.

We are very sorry that the posters you received did not live op to your expectations. 

We would like to clarify that the marking you see is not intended as advertising. We are legally required to include copyright information on our prints. This includes both our company name and the artist’s name.

We understand that this may not meet your expectations, and we’re sorry for any inconvenience caused.

If you would prefer not to keep the item, you are of course welcome to make use of your right to a free return. In that case, please contact us directly so we can assist you with the next steps. You can reach our customer service at support@posterlounge.ie or by phone at 00800 900 900 30 (Mon.–Fri., 9 a.m.–3 p.m., free of charge).

We sincerely apologise once again for any inconvenience caused. Thank you for your understanding.

Best regards,
Your Posterlounge Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

What arrived was not what I was expecting

The goods arrived in good condition and arrived punctually, all good. I had ordered a poster 60 x 60cms and a frame for it. The poster arrived framed with a simular unframed poster. I feel the this was why it all cost so much, I didn't need 2 simular posters. Maybe it wasn't explained properly.
And, maybe I made the mistake of ordering the size of the frame, as I do like to have a border around the picture, so I should have ordered a bigger frame, so that's my fault.
Can I send the second poster back for a refund ??
Ann

21. marts 2026
Posterlounge.ie-logo

Besvarelse fra Posterlounge.ie

Hello Ann, 

Thank you for your feedback. 

We are very sorry that you were experiencing difficulties ordering the correct items on our shop. 
In fact, you ordered one framed poster and the identical poster without a frame.  

We will directly send you a free return label, so that you can return the product and obtain a refund. 

If you have more questions, don't hesitate to contact us directly to : support@posterlounge.ie - we will be happy to help you ! 

Kind regards, 

Your Posterlounge Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality posters

Good quality posters. Well packaged and arrived in pristine condition.
I did not realise that they were based in Germany, so shipping was slightly longer than anticipated.

12. marts 2026
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Check the dimensions of the products

As the website was PosterLounge I thought what we were ordering was posters i.e. at least A3 size. What we got were 3 oversized post cards. I didn't think to check dimensions because as mentioned above the name of the website is posterlounge. While the quality was good I was very disappointed with the size of the product.

9. marts 2026
Posterlounge.ie-logo

Besvarelse fra Posterlounge.ie

Hello,

Thank you for your feedback and for your positive comment about the quality.

We are sorry to hear that you were disappointed with the size of the pictures. Please note that the dimensions on our website are given in centimetres, not in inches. Especially for customers in the UK, we recommend checking the listed measurements carefully before ordering, so the selected size matches expectations.

We understand your disappointment and appreciate you taking the time to share your experience. Your feedback is important to us and helps us review how we present this information more clearly.

Should you have any questions or need any assistance, our customer service team will be happy to help at support@posterlounge.co.uk or by phone on 00800 900 900 30 (Mon.–Fri., 9 a.m.–3 p.m., free of charge).

Please accept our sincere apologies once again for the inconvenience caused. Thank you for your understanding.

Best regards,
Posterlounge Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Posterlounge logo is on the print

Logo is on the print

7. marts 2026
Posterlounge.ie-logo

Besvarelse fra Posterlounge.ie

Hello NH,

thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with your product.

Posterlounge showcases exclusive artwork from international artists, art agencies and licensors. The copyright notice visible on the print is a legally required reference to the author and producer of the respective art print. We use the smallest legible version possible in order to maintain an aesthetic overall result.

To protect our image suppliers and the Posterlounge brand, we are unfortunately unable to offer these images without this notice. For technical production reasons, placing the print information on the back is only possible for our canvas prints.

Should you have any further questions, our customer service team will be happy to assist you via support@posterlounge.ie or by phone on 00800 900 900 30 (Mon.–Fri., 9 a.m.–3 p.m., free of charge).

We sincerely apologize again for any inconvenience caused and thank you for your understanding.

Best regards,
Your Posterlounge Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fab framed print

Great choice & framed print was fab. Great value too. Delighted this company use An Post for delivery as not a mark on the excellent cardboard wrapping & postman knows what to do if I’m not in & its lashing rain. Highly recommend this company.

19. februar 2026
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Recipient very happy with poster

Poster was fine - good quality etc but pricing a little steep.

Packaging very robust - if you wanted to, you could possibly moan about it being excessive but we are so done with poor quality cardboard left out in Irish weather... (we did recycle it - would have preferred to return it for re-use esp if it impacted on the cost!).

26. januar 2026

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere