Superservice
Personeel denk altijd mee en geeft service met een glimlach, je betaalt iets meer maar daar krijg je dan ook service voor! Gratis terugsturen? Geen probleem! Service met een glimlach? Altijd! Even snel bellen om te checken of je echt het juiste artikel hebt? Geen wachtrij maar direct een medewerker aan de lijn! Kortom, topservice








