O’learys Hemsedal rigtig fint og bra…
O’learys Hemsedal rigtig fint og bra service. Vi har spist burger menu der 2 gange nu, og begge gange været vældig tilfreds med smag, service og stemning. Kommer gerne igen. Eneste minus er, at på alle monitorerne kører ski sport i gentagelser. Det kunne være fedt med noget live sport og selvfølgelig prisen…..det er lidt dyrt i Norge
Tak for at måtte besøge jeres super smukke og dejlige land. 🇩🇰❤️🇳🇴





