Elendig telefon service.
Elendig telefon service.
Telefonsvarer afbryder efter 5 minutter, så kan man begynde forfra.
Jeg ville bare melde afbud til en undersøgelse af afdød hustru.
Når det skal være så svært at komme igennem kan det også være lige meget.
Efter 12 forgæves opkald er min tålmodighed opbrugt.
Log fra telefon:
Fredag 30/5-25, 2 opkald med uforståelige autosvar afbrudt efter få sekunder sandsynligvis pga ferie.
Mandag 2/6-25, 3 opkald med uforståelige autosvar afbrudt efter få sekunder sandsynligvis pga ferie.
Tirsdag 3/6-25, 4 opkald med uforståelige autosvar afbrudt efter få sekunder sandsynligvis pga opkald før åbning af telefontid.
Tirsdag 3/6-25, 3 opkald med afbrydelse efter at have ventet 5 min.
SÅ KA D OS VÆRE LIGEMEGET!!!








