Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waardeloos. Het is dat ik een gratis cadeaukaart had, maar er is bijna niets voor mannen. Ik dacht een paar pantoffels te bestellen, maar die gaan tot maximaal maat 42; voor shirts geldt hetzelfde... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Wat besteld nooit onvangen . Ik heb klantenservice bericht gestuurt eerst kon het niet vertuurd worden daarna wwer wel maar nooit meer iets vernomen . Helaas

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Product veel te duur maar met een cadeaubon besteld. Helaas was de kleur van het dienblad compleet anders dan op de foto’s. Het zou warm hout zijn maar was pies-geel hout. Het is dat het dankzij d... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Schandalig, veel te dure slippers besteld uit wanhoop omdat er niets tussen zat. Is de maat niet correct. Verzoek is op eigen kosten te verzenden naar Duitsland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massaal vanuit... Se mere

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

22 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Linkse rommel

Waardeloos. Het is dat ik een gratis cadeaukaart had, maar er is bijna niets voor mannen. Ik dacht een paar pantoffels te bestellen, maar die gaan tot maximaal maat 42; voor shirts geldt hetzelfde met maximaal maat L.

Uiteindelijk heb ik maar een pet besteld voor € 45,50, terwijl die na een snelle zoekopdracht bij een andere webshop € 32,00 bleek te kosten. Ze maken misbruik van het feit dat mensen hun cadeaukaarten moeten opmaken.

Echt schandelijk dat grote bedrijven hun kerstcadeau afnemen bij deze verschrikkelijke webshop.

9. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het kerstcadeau van mijn werkgever…

Het kerstcadeau van mijn werkgever voelt eerlijk gezegd wat teleurstellend. We hebben een tegoed van €50 gekregen, maar er is geen vrije keuze: alleen een paar vaste opties, zoals geitenwollen sokken of een bamboe tandenborstel. Ik begrijp dat je dankbaar hoort te zijn voor wat je krijgt, maar de beperkte en weinig aansprekende keuze maakt het geheel nogal karig en weinig feestelijk. De website zelf komt ook niet erg uitnodigend of inspirerend over.(zelf nog 10 euro bij moeten leggen om nog te geurstokjes en allesreiniger te kopen wat een leuke beloning van een jaar hard werken)

18. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zeer slechte webwinkel

Zeer slechte opzet, geen direct contact mogelijk, je kan geen kaarten combineren en je houdt dus onbesteedbaar geld over oo je cadeaukaart.
De producten zijn kwasie duurzaam. Bomen kappen om houten ipv plastic(wat vele malen duurzamer is) producten te pushen.
Heb je geld over dan kan je liefdadigheid kopen, maar dan alleen voor de gangbare prijs en zul je mogelijk bij moeten betalen.
Werkelijk nog nooit zo'n slechte webwinkel gezien. Naar mijn mening opgezet door Libelle lezende vrouwen.
Onder het plaatje duurzaamheid worden producten gepushed waardoor duurzaamheid weer op wankelen staat. De prijzen zijn het enige wat duurzaamheid is in deze winkel. Zij zorgen ervoor dat niemand de spullen koopt. Voorbeeld: petje/cap €58. Deze spullen blijven dus zeer duur,aam op de plank liggen.

8. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dure rommel kopen met cadeaukaarten

Ze hebben alleen maar hele dure "duurzame" rommel. Ik had twee cadeaukaarten gekregen om hier iets te gaan bestellen. Je mag maar een cadeaukaart per keer gebruiken "vanwege Europese regelgeving". Het rest bedrag moet je dan bijbetalen. Bij bol kan dit weg gewoon 10 cadeaukaart bij een transactie gebruiken. Pure onzin maar gewoon ern slim gemeen verdienmodel. Grootste probleem is dat ze alleen maar dure zooi hebben en je dus echt niks leuks kan vinden tegen een reeele prijs. Dus geef aub niemand een cadeaukaart van Omygood cadeau.

15. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Leuk bedacht maar niet werkbaar

Oh my, not so, good...

Ze doen alsof ze een heel groot assortiment hebben, maar zetten heel veel producten er wel tot 4 keer dubbel op. Daarnaast is de site rampzalig en kan je non-stop een 18 cijferige code invullen totdat je geen zin meer hebt en maar laat zitten...

Als je graag maatschappelijk cadeau wil geven, zijn er veel andere leukere en meer werkbare alternatieven.

25. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wat een achtelijke site

Wat een achtelijke site, en wat een rotzooi word er aangeboden , veel te duur en belagelijke producten !
Krijg je 100 euro aan tegoed, kan ze beter door de wc wegspoelen!
Dus geef geen geld uit aan cadeaubonnen mensen en sla deze site gauw over !

3. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Misleidende foto’s

Product veel te duur maar met een cadeaubon besteld. Helaas was de kleur van het dienblad compleet anders dan op de foto’s. Het zou warm hout zijn maar was pies-geel hout.
Het is dat het dankzij de cadeaubon ‘gratis’ was, anders had ik ‘m terug gestuurd.

Bezorgtijd was wel snel en correct.

14. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Via postcodeloterij een cadeaukaart…

Via postcodeloterij een cadeaukaart gewonnen. Ohmygood is gewoon een platform wat bij andere webshops bestelt. Cadeaus die bij ohmygood 45 euro kosten, worden voor 32,95 besteld bij een andere webshop. Ohmygood steekt dus bijna 1/3 in eigen zak. Schandalig!

23. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Schandalig

Schandalig, veel te dure slippers besteld uit wanhoop omdat er niets tussen zat. Is de maat niet correct. Verzoek is op eigen kosten te verzenden naar Duitsland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massaal vanuit ons bedrijf die dit als kerstcadeau heeft aangeboden een duidelijke signaal afgegeven. Wat een rotstreek , wat een onprofessioneel webshop. geen ster waard!!!! Nooit iest op kopen of bestellen !

23. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wat moet je hiermee?

Wat moet je hiermee, veel te dure spullen, producten die niemand koopt.2 Bonnen van €50 ontvangen maar kan er niks mee. Na lang zoeken paar espadrilles gevonden, maar alleen vreemde maten, niet mijn maat dus.... :(
Blij met een dooie mus

17. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waardeloos!!

Waardeloos!!
Hoe kan postcodeloterij hier mee ingaan??
Je hebt totaal niks aan die cadeaukaarten. Ik heb er 3. Je mag ze niet in 1x besteden, en de artikelen zijn veel te duur en wat een onzin wat ze verkopen.
Foei Postcodeloterij!!

19. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Eigenlijk is een ster al te veel

Eigenlijk is een ster al te veel, nog nooit zo veel rotzooi gezien voor belachelijke prijzen. Mijn ouders blij met 2 bonnen van 50 euro.. eindelijk een setje sneakers tussen de rommel in de juiste maat kunnen vinden, kun je niet de 2 bonnen in 1 bestelling gebruiken. Moet je alsnog 60 euro bijlappen.. Schandalig dat de poscode loterij hier aan mee werkt.

17. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

waardeloos en veel te duur

wat een waardeloze, veel te dure troep
ik kreeg voor 150 euro aan bonnen van mn werk .
ik was even blij met het gebaar, tot ik het aanbod zag wat een oplichting zooi van de action voor topprijzen.
plastic drinkfles van 50 euro

8. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Na 11 dagen nog steeds niks ontvangen

Na 11 dagen nog steeds niks ontvangen. Ohmygoods heeft het bedrijf gemaild die de verzending doet. Daar krijg ik na 2 mails ook geen antwoord op. Voor de rest heeft de winkel duurzame, maar vooral overprijste artikelen. Geurkaarsen van 50 euro, etuis van 30 euro etc.

30. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Oplichters.

Oplichters.
Er is geen contact mee te krijgen. Ik kreeg een lapje stof met 2 bandjes eraan, dus geen badpak. Je krijgt geen geld terug en waar vind ik het retour adres?

21. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Oplichters

Oplichters! Bestel hier niet.

Ik heb mijn bestelling ontvangen daarna geretourneerd dit moest naar China en nooit me geld terug gehad dus bestelling kwijt en 20€ retourneer kosten kwijt! Meerder malen contact opgenomen maar nooit iets terug gehoord

4. april 2023
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere