Top boekjes en fijne mensen
Ik had een paar boekjes besteld maar had een verkeerde gekozen. Had contactformulier ingevuld maar die bleek even niet te werken door een error. Beetje irritant maar toen ik contact met ze kreeg waren ze echt super behulpzaam en snel met regelen. Die boekjes zijn echt top dus zeker een aanrader.








