Lækkert og velsmagende
Lækkert og velsmagende
Vi læste om Nytaarsmaden på et Go-Card og må sige det var en god beslutning at prøve dem. Festligt med de mange retter. God vejledning, så maden let kunne tilberedes - selv med lidt alkohol i blodet.
Kunne afhentes hos Emmerys helt som aftalt. Nul ventetid.







