Jeg har fået livet tilbage efter eksem i hele ansigtet
Anne-Marie er fantastisk - jeg fik hver efterår/vinter sindssyg meget eksem i mit ansigt - hals, nakke og det kløede - hudlægerne gav cremer uden effekt og forstod ikke hvordan de skulle behandle det. Efter måneder med gener, gik jeg til behandling med akupunktur hos Anne-marie og derefter har det været væk! Vitterligt væk! Det bedste jeg har gjort, de bedste penge jeg har brugt og tænk at det bare er forsvundet. Hun kan sit kram. Kæmpe anbefaling 🙏🏻✨








