NR1 Anmeldelser 7

TrustScore 2.5 ud af 5

2,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

2,3

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

7 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De tager røven på dig!

STOP! Køb ikke noget her . Det er en fup virksomhed, som ikke lever op til lovgivningen. Jeg har kæmpet for at få penge tilbage for en vare, som jeg sendte retur. Jeg fik bekræftelse på at de havde fået varen retur og efterfølgende har de ignoreret mig. Jeg har mistet 799 kr.

20. august 2014
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Direkte fra kina?

som mange af de andre anmeldere, har jeg købt et kamera som jeg troede var en fantastisk deal.

viste sig så at det er den værste kvalitet kamera jeg nogensinde har haft!
det var ikke engang til at finde information om kameraet, da producenten nok ikke engang vil kendes ved det.

det kamera jeg har købt føles som noget der burde koste 299,- i udsalget.
tænder man lyset, så kan kameraet ikke finde ud af at fokusere, så bliver det lyst og så mørkt lidt efter.

jeg ligger det til side og glemmer desværre alt om det.

Jeg spørger derefter pænt om det kan returneres eller byttes til noget andet.
svaret lyder på at de 14 dages returret er udløbet. det er fair nok. men om det kan byttes til noget andet? dette fik jeg aldrig svar på. jeg vil hellere have 699 stks kuglepenne, eller noget andet for de penge jeg gav for kameraet.

jeg finder det så frem for lidt over en uge siden og skal bare prøve det igen... batteriet er defekt. Her er så det eneste plus ved forretningen her... jeg får tilsendt et nyt batteri uden beregning, og nu virker det.

Jeg er desværre stadig meget ked af købet, da det var meningen at det skulle benyttes på min kone og jegs kommende ferie, og vi har ikke råd til noget nyt.

Vil fraråde ALLE at købe dette kamera. spild af penge

5. april 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Til grin

Købte samme videokamera som omtalt nedenfor. Det var helt grotesk dårligt, billedet flimrede, det HAKKEDE når man zoomede ind og ud mm., enhver mobil ville kunne optage bedre film end det kamera. Jeg føler mig snydt og ekstremt groft behandlet.
Sælgeren prøvede at spise mig af med et mindre tilgodebevis end det jeg egentlig burde få (på 699kr.), ved at påstå, at han havde modtaget det returnerede kamera uden indmad!. Da jeg fortalte ham at postdanmark kunne bekræfte, at de havde afleveret en intakt pakke til ham, meddelte han at han pludselig havde fundet noget andet indmad, som kunne bruges, så jeg ville få mit tilgodebevis på 699kr. Jeg føler at han direkte prøvede at snyde mig.

Hold jer væk fra denne virksomhed.

9. marts 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

"HD-kamera" Står til 1.999 kr. men synes reelt det er et Kinakamera til 75 kr.

Fik et no-name "HD-kamera" fra Nr1.dk af mine svigerforældre i julegave. Som jeg senere skrev til firmaet, så har jeg haft 1.generations-mobiltlf. der har filmet bedre og skarpere end det kamera.

Jeg prøvefilmede indenfor på gentofte Bibliotek, der er et megt lyst og stort bibliotek med meget lysindfald og der kom rystende dårlige, grynede og mørke billeder ud af det og filmen hakkede også (den var sat til højeste opløsning). da jeg skrev det til ejeren var svaret blot at "jeg skulle gå udenfor og filme med det, hvor det var lysere". Da jeg skrev igen og protesterede fik jeg et svar tilbage at "kameraet hørte til i den billige ende og derfor kunne jeg ikke forvente det store"! jeg skrev tilbage at det står til 1.999 kr. og det mener jeg ikke er billigt!

Jeg skrev om at lade handlen gå retur, men da vi fik det i julegave er de 14 dages returfrist overskredet og jeg kan alene få et tilgodebevis til noget andet i hans butik og det er jeg på ingen måde interesseret i.

Vi har nu i stedet købt et solidt Samsung (rigtigt) HD-kamera fra Fona til 1400 kr. med god vejledning og i en gedigen kvalitet. det andet får min 7-årige søn til at lege med.

Hvis nogen havde vist mig det kamera fra nr1.dk og hvad det (ikke) kunne, så ville jeg ikke give 100 kr. for det. Hold Jer væk fra produkterne her, der lugter af ultrabilligt kina-køb der bare skal sælges til så store avancer som muligt uden overhovedet at skelne til kvaliteten!

19. januar 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er noget skrammel de sælger!

Jeg fik et videokamera af mine forældre som er købt gennem sweetdeal.dk hos Nr1.dk. Det er da noget værre skrammel og lever slet ikke op til forventningerne for et sådant produkt som de sælger på deres egen side til 1999,- kr.

Jeg vil ikke anbefale nogen at købe noget som helst hos denne virksomhed.

19. januar 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

dårlig

Købte videokamera gennem en deal , hvor det bliv rost til skyerne, købte så senere ved firmaet 2 kort til kameraet, men aldrig har jeg dog set så ringe en vare, sendte det hele retur , firmaet modtager returvarer den 2/1-13 får først penge retur fra dealen da jeg rykker, har intet fået fra nr1 endnu. NU HAR VI DA DEN13
MEGET MEGET RINGE

efter en kontakt til firmaet (nr1) har jeg fået pengene retur (endelig)

13. januar 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig kvalitet

Jeg fik et video-kamera i gave, og læst lidt om den på deres hjemmeside.
I følge dem skulle det være et kvalitet's designer videokamera som var ih og åh så godt.

Men i sandheden tager de 1999 kr for et kamera som de selv indkøber til omkring 150 kr pr styk fra en ukendt kinesisk fabrik.

Kvaliteten er virkelig ringe, kan ikke anbefale at man køber ting fra deres side.

6. januar 2013
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere