novoslabs.com Anmeldelser 145

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I emailed customer service and told them my issue and Michelle quickly responded and helped resolve my problem. Michelle was kind and followed up with my new tracking information and even followed up... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My order was delayed by the courier company so I reached out to customer support and they set up a new shipment right away. However when the delivery came there was an additional COD charge that I ha... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been taking NOVOS boost and core for several years. I researched all of the various “longevity “ supplements , knowing that many are not well researched . I chose NOVOS over all others becaus... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been using NOVOS Core, Boost, and Vital for approximately two years. I am one month away from becoming 83. I believe that my good health, energy, and appearance have been enhanced by NOVOS. I... Se mere

Virksomhedsoplysninger

Skrevet af virksomheden

NOVOS leverages science and data to provide the best nutraceuticals, tests & knowledge to extend human healthspan and lifespan


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

145 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 87 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

GI disaster

My husband and I started novo's, both products, a year and a half ago. He's a fan, still on it. I quit after several months. Instant unpleasant gut changes, then diarrhea, then killer cramps that sent me to the ER. Admitted to hospital w ischemic perforation in colon, possibly caused by a clot. They don't really know. Come to read novo's boost is sweetened with clot producing erythritol. This may have been correlation not causation, but I quit novos cold turkey and have had no problems since. Lucky are the folks who see only benefits. I wouldn't take it again if they paid me to.

30. december 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Dear Cassa,

We apologize for the discomfort you experienced after using NOVOS. While some individuals may feel mild side effects when starting a new supplement, we understand this is not ideal. Your well-being is our top priority, and we recommend consulting a healthcare provider if you have concerns.

If you believe the erythritol in the orange-flavored NOVOS Core might be the cause, please note that we offer an unflavored version without erythritol or sweeteners.

We appreciate you and your partner trying our products and sharing your feedback. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been on their products for…

I have been on their products for around a year: Novos Core and Novos Boost. Great product definitely works! More energy, better skin, more mental clarity, and healthier. One issue, sometimes I get muscle cramps if I don't take a break with both products. Usually, I stop the Novos Core for a week, and no issues.

21. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They have terrible customer service

They have terrible customer service. I never write reviews, but have never had a worse experience with how rigid and uncaring they are about if you like the product or it hurts you. They seem to care more about money than care.

6. december 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Dear Kristin,

We apologize for the negative experience you had with our support team. Ensuring your satisfaction is always our primary goal.

Could you please provide us with the email address you used to contact our team? We would like to investigate your case further and ensure we address any issues promptly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Product did not preform

Product did not preform as advertised. Neither my wife or myself saw improvement using Novos products. That I could get over but there business practices are another thing, auto renewed me. Really pisses a guy off when the Product does now preform as advertised! Deceptive business practices! All around a bad experience.

5. december 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Dear Mark,

Achieving the goal of slowing down aging is a journey that requires dedication and time. At NOVOS, we specialize in longevity formulations designed to target the root causes of aging. While immediate benefits may not be universally noticeable, similar to the long-term effects of maintaining a healthy lifestyle compared to peers, consistent use of NOVOS can help you feel youthful and vibrant.

Regarding the auto-renewal, we understand how frustrating that can be. Our intention is never to deceive, and we make efforts to clearly communicate our subscription terms. That said, we apologize if this wasn’t clear enough. Please reach out to our customer support team so we can assist with your subscription and work towards a resolution.

We appreciate your feedback and are committed to improving both our products and business practices.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No warning before the subscription…

No warning before the subscription renews and they charged me a $60 restocking fee. I contacted them immediately before they even shipped the order and they still wont process my cancellation request. Borderline criminal behavior from this company.

13. november 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Dear Ian,

We apologize for any inconvenience caused by the processing of your order. While our team strives to address every request promptly, due to the rapid nature of our processing, we cannot always guarantee cancellations or adjustments. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you sharing your experience.

Regarding our subscription plans, we typically send reminders 5-15 days before the renewal date to allow customers ample time for adjustments before the order is finalized.

Could you please provide your email address so we can further investigate your case?

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do NOT believe their long life score or…

Do NOT believe their long life score or questioners. It is 100% inaccurate and there is no multiple options. It’s just a selling gimmick. Typical American no wonder they die younger

17. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Dear Vernon,

Thank you for sharing your thoughts. We're sorry to hear that you’re dissatisfied with our longevity score and questionnaire. Our intention is to provide a tool that offers insights based on lifestyle factors, but we understand that it may not be perfect for everyone.

We value your feedback and are constantly working to improve our tools and resources. If you have specific suggestions or concerns, we’d appreciate hearing them so we can make adjustments that better serve all our customers.

Thank you again for your input.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

no refund offered for a product giving me adverse effects

I ordered a year's prescription, but really regret it. It tasted bad, and made me cough and I had cramp each time after taking it. When I raised this to the company, they told me it was "normal" to have cramps when introducing a new food supplement. This is utterly non-sense! I checked with my doctor, who said he didn't think such was a responsible statement. Also be aware this company doesn't offer refund to international purchase! Although the product was not fit for purpose with the several adverse effects I experienced, but they tried to get away with this by a "no return" policy. I am seeking legal help regarding this, but if you are not sure, better stay clear from such company.

14. september 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Dear Lisarain,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are genuinely sorry to hear about your experience with our product – we take your concerns very seriously.

First and foremost, we apologize if the information you received from our team about cramping was unclear or unhelpful. While some customers might experience mild discomfort when introducing a new supplement, this is not a common occurrence, and we certainly do not intend to dismiss your experience. We strongly recommend consulting with a healthcare professional if you encounter any adverse effects, as your health and safety are our top priority.

Regarding the taste and the coughing, we recognize that individual responses to our products can vary, and we are disappointed to hear that our product did not meet your expectations. We are actively working on improving our formulations and will consider your feedback as part of that process.

As for our refund policy, we regret any frustration this has caused. We do have specific terms in place for international purchases, but we understand that every situation is unique. We would like to invite you to contact our customer support team again so that we can discuss your case further and explore possible resolutions. Our goal is to ensure that every customer feels valued and satisfied.

Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to make things right.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Just WOW

Been taking Core for close to a year now, and I can't tell you how good I feel! I feel super energetic, no more foggy brain and I been getting so many compliments on my skin looking "fresh". There's so much science behind their products as well, seriously recommend them!

10. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Loooove love love! Sooo much energy!!

I started to really focus on my health during covid and changed my diet, exercise, everythingggg all to just improve my health and feel healthier. One of my friends who is super into health and wellness told me to look into longevity, so I went down that rabbit hole and I tried like 5 different longevity supplements before I found NOVOS and oh my godddd! I've been taking Core and Boost for a year and a half now and I swear I feel like I have more energy than ever. I used to get super sleepy in the afternoon, and someone told me it was a sugar crash from all the sugar I put in my morning coffee, but even when I cut that out of my diet I still got that mid afternoon drowsiness- but when I started novos I swear it went away. My hair feels sooo much softer too and I just overall feel so much more upbeat!! love this product and love all the articles they post!! makes me feel validated that all the changes I made to my diet, exercise, etc. etc. is actually making healthier :)

28. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Horrible nausea

Horrible nausea, headache, and fatigue. Terrible reaction. I went from swimming laps and lifting yesterday to feeling absolutely horrible after I took first dose. Will be flushing $109 down the drain.

21. august 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Dear Alisa,

We appreciate you taking the time to share your experience with us. We are truly sorry to hear that you encountered adverse reactions after using our product.

While we haven't received any previous reports of such reactions, we recognize that everyone's body is unique, and sensitivities to ingredients can vary.

We understand that you may no longer have the product in your possession. However, we are committed to providing you with the best possible experience. Please don't hesitate to contact our support team to share more details about your case. We will do our best to find a suitable solution and address your concerns.

We value your feedback and look forward to hearing from you soon.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Good, And Room For Improvement

Love their strong scientific approach, the breadth of their advisory board, their ability to teach and communicate.

Do not like that they exclude NMN from their Core offering, so you have to buy it separately. And since folks like Dr. David Sinclair are taking 500 mg of NMN daily, I thought it was wise to take more than the 300 mg Novos recommends. In comparing options I found 500 mg of high purity NMN from Donotage.org for less cost.

The Novos Age test was also a bit of a disappointment. The turnaround time was was one day less than 11 weeks for me, despite multiple conversations with customers service. And the 55 page report was 90% boilerplate with excessive details on the Dunedin test, and generic lifestyle best practices which are available on their website.

Hope these guys can tweak their approach, as I would like to give them all my business. For now, I am still evaluating options, and not able to fully recommend.

25. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The best longevity solution I've come across!

As a long time biology researchers and n=1 biohacker, I've kept a close eye on the longevity space for the past decade. I have to say I've been disappointed by the companies billing themselves as longevity companies, making big scientific claims, but having very little knowledge of the science and nothing to show for it. So, I was that much more pleasantly surprised when I came across NOVOS and their comprehensive, thoroughly considered solutions.

Admittedly, I went in as a skeptic, but after reading NOVOS' scientific evidence, their approach to formulations, hearing their CEO speak, and seeing their scientific advisory board, I decided it was worth giving them a shot.

I'm now 3 months into using Core and can't say enough: I'm sleeping better, have better energy (presumably as a result), and I've received two compliments on my complexion (after having received *zero* in my life!). I'm now excitedly waiting for my biological age results (NOVOS Age) and will report back with my experience!

30. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have also experienced GI related…

I have also experienced GI related issues and asked they cancel my subscription and they could not refund me or even accept my return without inordinate fees being tacked on which makes the return incredibly costly and ineffective.

Due to their poor customer service I would stay away from this brand in my opinion.

20. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
novoslabs.com-logo

Besvarelse fra novoslabs.com

Hello Steven,

We regret to hear about the discomfort you encountered after using our products. We recognize that individual reactions to the ingredients in our supplements can differ due to each person's unique physiology. Thank you for sharing your thoughts on our policies and return procedures. Your satisfaction is paramount to us, and your feedback is highly valued.

Could you kindly provide us with your email address? We would appreciate the opportunity to investigate your case thoroughly and offer the most suitable solution.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Erythritol in Novo's flavored is dangerous

I had a bad reaction to Novo's flavored Core because they put erythritol and other man-made sugar substitutes in it. If you Google erythritol you will find that it causes intestinal distress including digestive problems, diarrhea, bloating, cramps and gas!

The company response has been sub-par and they don't even have a 1-800#! All communication has to be done by email! They really are not ready for the big time - they only have 9 employees and, according to articles, they brought this product to market in 4 weeks! Why do I feel like a guinea pig getting all the bugs out of their product release? They have refused to refund my money with me agreeing to sending back the balance of the product. They want to replace the unused portion with non-flavored Core but I received no benefit from the two months I took their product because it made me sick and my body rejected it.

They say it has to be returned in 30 days, but I was abroad with my husband for his Summer work and I honestly couldn't pin down what was making me so sick because I was in a different country and didn't know if it was the water, dairy products, a case of Traveler's diarrhea or what. At 2 months I had deduced that it was the Novos flavored Core and wrote the company only to have them tell me that only 3% of people had problems and that it only happens initially and then it goes away. I finally got them to reveal the fact that several items in their product has been known to cause digestive problems in some people (mainly Erythritol).

I disputed their charges with my credit card and returned the balance of the product.

I then discovered new medical research that links Erythritol to increased blood clots and heart incidents like strokes and noticed that my platelet count was the highest it has ever been. I sent this along with the medical research to Novos Labs and they finally refunded my money.

I would NOT recommend doing business with this company. I'm going back to Serovital!

29. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Novos Definitely Works

I have been on their products for around a year and a half. I stopped taking the supplements for a month due to a billing mistake on my end. I saw the difference. The product definitely works! More energy, more mental clarity, and I definitely feel and look younger. I trust this company!

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere