Købte en pude( kunne afprøves 101 dage) og returneres hvis man ikke synes om den. Men det ansvar løber de fra og kan kun tilbyde 30 % retur. Sender det på skrift, men de vil ikke refundere mine pen... Se mere
Nordiluxe
Denne virksomheds TrustScore er ikke tilgængelig lige nu på grund af overtrædelse af vores retningslinjer.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Købte leggins som endnu ikke er modtaget… Ikke de bedste anbefalinger herfra, for tvivler på jeg nogensinde ser de leggings.
Notdiluxe får 1 stjerne hefra, fordi nul simpelthen ikke er muligt, har fået varen. Men har taget tæt på 3 uge og modtage varen, selvom at de lovede at sende varen samme dag hvis det er inden kl. 17.... Se mere
Købte 3 par handsker, af en kvalitet som slet ikke levede op til forventningerne. Det ene par var i stykker. Fik tilbudt et par nye handsker i samme Ringe kvalitet. Handelen kunne ikke gå tilbage, da... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Vi er en dansk online virksomhed, vi specialiserer os indenfor salg af interiør til bolig.
Kontaktoplysninger
Smedegade, 7600, Struer, Danmark
- kundeservice@nordiluxe.dk
- nordiluxe.dk
Overtrædelse af retningslinjer
Købte leggins som endnu ikke er…
Købte leggins som endnu ikke er modtaget…
Ikke de bedste anbefalinger herfra, for tvivler på jeg nogensinde ser de leggings.
Meget lang leveringstid
Meget lang leveringstid. De snyder hvis det er muligt. Heldigvis havde jeg ikke betalt for rengøringsklude ved bestilling.
De sendte forkert vare
De sendte Z-IOT CAM havde bestilt SilentEye
De svarer ikke.
Træls. 350 kr. I skraldespanden.
Svindel og humbuk
De sender bare en anden vare end den som er bestilt - hvorefter de nægter at tilbage tage varen og tilbagebetale købesummen - de overholder ikke købeloven og har en idiotisk AI robot som svarer i øst når man spørg i vest
Bestilte ørepropper til mc kørsel
Bestilte ørepropper til mc kørsel, det er virklig ringe kvalitet, Jeg vil tro at varerne kommer fra temu. Hold jer langt væk.
Bjarne.
HOLD JER VÆK
HOLD JER VÆK. DETTE ER ET FIRMA SOM GØR ALT FOR AT FORTRÆNGE RETUR RET OG HVIS JEG IKKE HAVDE KLARNA TIL AT LØSE DET VAR DETTE UMULIGT.
DERES PROPAGANDA OG ARROGANCE KVALITET AF VARE LANGT DÅRLIGERE EMD FX TEMU.
OG SAMTIDIGT MEGET LANGT FRA TEMUS HJÆLSOMHED.
HANDEL PÅ TEMU OG FÅ SERVICE OG RETUR RET.
SPAR DIG SELV OG DIN PUNG FOR DETTE FIRMA NORDILUXE.DK
💯%0 ⭐️🚨🛑 Svindel
💯%0 ⭐️🚨🛑
KØB IKKE NOGET FRA DET SVINDLER FIRMA.👎👎👎👎
Har købt 2 varer for 279 kr
Det skulle være nogle silikone gebis var godt klar over at det ikke ville være som at få fra det fra en rigtigt tandlæge
Men var så naiv at tro det var en lille bedre kvalitet end det fra TEMU, /SHEIN til pris helt ned til 17 kr og en prisl angt over 100 kr
Min varer lignede ikke billedet og ej heller beskrivelse at produktet
Samt atde ligne noget plastik legetøj til mindre børn med smalt
,,tandkød "og bitte små tænder
Er 💯%×💯%sikker på at de importere fra Kina🇨🇳
Har haft skrevet en mail til dem for at fortælle om deres bras af et produkt og at de er svindler firma
Er sikker på at de er fløjten ligeglade hvad de sælger til deres kunder samt klager de får de tjerne sikkert styrtende med penge og griner hele vejen til banken💰
Jeg gider ikke at bøvlet med at sende varen retur og forsøge at og få mine penge tilbage
De var også længe om sende mine varer
ER BLEVET 279 KR FATTIGERE MEN TIL GENGÆLD MEGET KLOGERE NU.
😩😤😡🤬
Hvis jeg kunne give 0
Hvis jeg kunne give 0, så ville jeg det.
Hold da kæft et fusker firma. Bestilte et intim produkt hos dem. For det første var de over 18 dage om levering, hvilket i sig selv er alarmerende, for så ved man bare varen kommer fra udlandet, selvom firmaet sælger sig selv som dansk. Man har ikke mulighed for at returnere nedsatte vare, men varen er altid nedsat, så det er et ‘lopphul’ de bruger, for at undgå returneringer. Man har ikke mulighed for at prøve produktet, for så kan man heller ikke returnere. Deres intim produkter larmer på et decibel tal, der er helt uacceptabelt, men firmaet nægter at varen er defekt. Så alt i alt vil de ikke tage varen retur, selvom den larmer som en løbende hane. Hold jer væk fra dette firma.
Det er et svindelfirma.
Det er et svindelfirma.
2 uger efter bestilling er der intet sket. Når man kontakter dem får man at vide at varen er undervejs og man kan ikke annullere ordren.
SVINDEL OG HUMBUG
Snyde og bedrag det de viser i deres…
Snyde og bedrag det de viser i deres reklame er ikke det du modtager og de vil ikke betale pengene tilbage selvom deres vare er misvisende 🤬🤬
Købte en pude( kunne afprøves 101 dage)…
Købte en pude( kunne afprøves 101 dage) og returneres hvis man ikke synes om den.
Men det ansvar løber de fra og kan kun tilbyde 30 % retur. Sender det på skrift, men de vil ikke refundere mine penge. Der gik desuden over en mdr til jeg modtog puden. Politi anmelder dette firma
Dårligt og løgnagtigt firma
Føj for pokker
Føj for pokker, et sted. Reklamere med fine billeder og videoer der er i bestillingen, og så når pakken kommer, er det noget helt andet, og får at vide, at sådan er bestillingen. Stjæler folks penge, og ingen penge retur. Hold jer langt væk.
Meget ringe
Meget ringe - dårlig kvalitet, ikke muligt at få lov til at returnere
Kan absolut ikke anbefale dette firma
Snyd og bedrag
De holder “kontakt” pr. Mail men varen kommer ikke de viser de er et dansk firma på deres side men kommer fra holland - de snyder og bedrager og i skal aldrig, som i ALDRIG handle med dem da i ikke får jeres varer.. jeg bestilte en varer den 6 maj og har endnu ikke set skyggen af den - samtidig fra jeg bestilte til der kom “ tegn” på at de ville sende noget gik der 7 dage - så det er ikke deres egne vare de sælger men højst sansynligt noget temu - ja det er en påstand men meget reel påstand - HOLD JER VÆK FRA DEM
Kunne jeg give ÷10 stjerner ville de få…
Kunne jeg give ÷10 stjerner ville de få det, for mere useriøst firma skal man lede længe efter.
Jeg købte metalagtige klude som skulle være gode fordi bakterier ikke kan leve i dem. Jeg gør dem våde som normalt og vrider dem, men de er pladder våde og man kan ikke vride vandet ud at dem.
Jeg ønsker derfor at returnere dem. Deres besked er at det kan jeg ikke fordi de er på udsalg. Deres svar på det meget vand, var at de kun skal fugtes.
Når man kikker på annoncen, står der 30 dages nem returret og der vises billeder at en klud der er fyldt med sæbe og skrubber en gryde. Hvordan havde de tænkt sig at al den sæbe kan komme af kluden uden at den gøres våd.
Da jeg henvender mig første gang tilbyder de 15 % rabat tilbagebetalt. Da jeg holder på at jeg vil returnere dem, holder de op med at svare.
Falsk reklame hele vejen igennem. Så hold jer langt væk.
Dårlig kundeservice
Jeg har flere gange skrevet til dem, at jeg vil have annulleret min ordre, men intet svar. Processen fortsætter og pengene er trukket!
Notdiluxe får 1 stjerne hefra
Notdiluxe får 1 stjerne hefra, fordi nul simpelthen ikke er muligt, har fået varen. Men har taget tæt på 3 uge og modtage varen, selvom at de lovede at sende varen samme dag hvis det er inden kl. 17.
Deres tracking system er ikke eksisterende.
Dårlig kundeservice!!
Hej
Jeg har købt EpiLisse hårfjerningscreme hos Nordiluxe. Når man åbner låget, dufter den af fersken, præcis som emballagen lover. MEN så snart cremen kommer på huden, ændrer lugten sig fuldstændigt og bliver direkte forfærdelig. Jeg fik endda min søn til at prøve den, og han var fysisk ved at kaste op på grund af lugten.
Jeg har skrevet frem og tilbage med Nordiluxe. Først skrev de, at de ville undersøge sagen, men jeg hørte aldrig mere fra dem. Efter flere henvendelser fik jeg bare svaret:
“Som tidligere nævnt fungerer cremen som den skal. Den lugt, du oplevede, er en normal del af, hvordan hårfjerningscremer virker, og er ikke en fejl.”
Som “goodwill” tilbød de derefter en delvis refundering på 20 %.
Nu står jeg tilbage med et produkt, som er lige til at smide ud, og en løsning, der på ingen måde matcher problemet.
Så nej tak herfra — jeg kan ikke anbefale denne hårfjerningscreme.
Købte 4 par leggings
Købte 4 par leggings, de passede ikke og ønskede at få pengene refunderet. Havde gået ud fra størrelses guide! Det kunne jeg ikke for de havde sendt varen i den størrelse jeg havde bestilt. Vil aldrig handle der igen. Utrolig dårlig service! Fortjener ikke en eneste stjerne 😡🤬🤮
Jeg bestilte en varer d.31/3-26 og…
Jeg bestilte en varer d.31/3-26 og varen er ikke kommet endnu. Det er et fupfirma. Mvh en gal kunde.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.
