Kan ikke anbefale Norddjurs Friskole
Kan ikke anbefale Norddjurs Friskole, da ledelsen blandt andet består af en person, der tidligere har diskrimineret mit barn, har råbt af os som forældre og sagt følgende om vores barn: “man kan ikke byde nogen lærere at tage nogen steder med dit barn” fordi han var fødevareallergiker.
Jeg har selvfølgelig forsøgt, at få kontakt med den pågældende person i ledelsen, for at få en forklaringen på hvorfor han/hun diskriminerer børn med fødevareallergi. Ligesom dengang og nu vil personen ikke give en forklaring. Og udelukker man et barn pga. fødevareallergi uden hverken saglig eller praktisk forklaring er der rent lovmæssigt tale om diskrimination.
Når en skole har en person i ledelsen, som er den person i hele verden, der har behandlet ens børn dårligst, kan man selvfølgelig ikke anbefale skolen.

