Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The product was ok, i ordered some sneaker but they were too small. I contacted the customer Service on 2nd September for a return , but it takes days till they answer, and to this day , its the 15th... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Had what would be considered a minor problem with the company on a processing error. The logistics company end stated a product I tried ordering was delivered 90 days prior to me even placing the actu... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am impressed. I put an order for face masks yesterday and they are already just South of my destination. It is soo good to see some companies can stay honest through such devastating times and do w... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This is my third purchase from newretro.net. I cannot recommend the products or the customer service enough. Throughout my dealings with Sarah and other members of the sales team they have been extrem... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Herretøjsbutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Newretro.net is a clothing brand that has been highly influenced by the Synthwave and New Retro stream. It also includes streetwear products like Retro t-shirts, retro hats, 80's sunglasses, retro watches and oldschool shoes belong to these two current...


Kontaktoplysninger

  • South Jones Boulevard 304, 89107, Las Vegas, USA

  • newretro.net

3,4

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

46 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best customer support so far

Best customer support so far! I had a problem with the t-shirt and they send me a free new one! Amazing thank you!

8. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

We are very glad that you are satisfied with our service and products. Thank you very much for sharing your good thoughts with us!

We will continue to do our best!

Please feel free to contact us if you have any questions or suggestions on any subject.

We will always be ready to help you!

Have a great day!


Sarah Conaway

Sales & Marketing Director of Newretro.Net

E: support@newretro.net | Newretro.Net
304 S. Jones BLVD Las Vegas, NV 89107

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This is my third purchase from…

This is my third purchase from newretro.net. I cannot recommend the products or the customer service enough. Throughout my dealings with Sarah and other members of the sales team they have been extremely helpful and answered any queries I have had. SneakersI have ordered are always of excellent quality. I will never move to a different shoes company again. Thanks for your service. Julie

14. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

We are very glad that you are satisfied with our service and products. Thank you very much for sharing your good thoughts with us!

We will continue to do our best!

Please feel free to contact us if you have any questions or suggestions on any subject.

We will always be ready to help you!

Have a great day!


Sarah Conaway

Sales & Marketing Director of Newretro.Net

E: support@newretro.net | Newretro.Net
304 S. Jones BLVD Las Vegas, NV 89107

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The watch was in amazing package and…

The watch was in amazing package and the box looked a good a the watch. The watch looked even better in peson and very comfortbale and luxtury. Amazing customer service with each email.I was worth to wait during this COVID time. The best buy, too.

14. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

We are very glad that you are satisfied with our service and products. Thank you very much for sharing your good thoughts with us!

We will continue to do our best!

Please feel free to contact us if you have any questions or suggestions on any subject.

We will always be ready to help you!

Have a great day!


Sarah Conaway

Sales & Marketing Director of Newretro.Net

E: support@newretro.net | Newretro.Net
304 S. Jones BLVD Las Vegas, NV 89107

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

WHATEVER YOU DO, DONT BUY FROM THIS SCAM DROP SHIP SITE

I am skeptical about this business and their practices, I've read the many reviews from the BBB and other review sites, many costumers bring out points that give away many red flags

- Adress is from Las Vegas, when you search the address it is not a warehouse or office, it is someones house that has a sign beside it saying Chiropractic Center.
- Returns and such go to Turkey? You tell me if this business is actually from Las Vegas or not, thats already a red flag they are from somewhere else
- They claim to make high quality clothing with no cheap materials, this is a lie. They drop ship from aliexpress and buy majority of their products from there, I advise any consumer to just order the clothes from Ali as its cheaper and you have a higher chance of getting your package and less headaches.

I made the mistake of purchasing an item from them because I thought it was a legitimate company, I first discovered them through Instagram and thought they were a trustworthy Retrowave merch store. I thought that the positive reviews were legitimate, but if you pay attention to a few keywords, many of the good reviews sound eerily similar with things like "good company, good shipping, received right away!". BEWARE OF THIS SITE, I highly advise you to avoid buying from here if you want to save yourself from a headache. If you want the clothing they sell go to Aliexpress, if you want to check out another trustworthy Retrowave merch store go to Akade Wear, it is run by the music group New Retro Wave and they have a far bigger reputation than Newretro.net, I also ordered from Akade Wear and received my order.

Save yourself from the stress and if you don't receive your shipping info, open a dispute with your bank as its quicker, your likely to receive your money back without arguing with customer service, and the company will just receive more of a bad reputation. Also spread the word via reviews such as this to warn consumers, another great way to report the company is through the BBB. With enough complaints the company can get in trouble and most likely close down or change their business practices.

14. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Fishy company

Fishy company, doesnt keep there word and takes weeks to ship orders..

1. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

Hello sir,

Let us know what are you disappointed at and we will do our best to resolve the issue immediately.

When we check our customer history, We are unable to reach any customer history named Lamarr. Please share your client number with us.

We ship all of orders within 48 hours after the payment at most. Since 2011, we do not have any product that shipping took more than 48 hours.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Order arrived when it said it would

Order arrived when it said it would - clothes were fabulous, seriously stylish and fitted perfectly and the packaging was beautifully presented with a lovely free perfume inside.

18. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

We are very glad that you are satisfied with our service and products. Thank you very much for sharing your good thoughts with us!

We will continue to do our best!

Please feel free to contact us if you have any questions or suggestions on any subject.

We will always be ready to help you!

Have a great day!


Sarah Conaway

Sales & Marketing Director of Newretro.Net

E: support@newretro.net | Newretro.Net
304 S. Jones BLVD Las Vegas, NV 89107

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I had a problem with shipping my…

I had a problem with shipping my product, and it was lost in the mail. Within 16 hours of my initial email, Joyce had a replacement sent out. The fastest, most friendly customer service I've EVER experienced!

18. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

We are very glad that you are satisfied with our service and products. Thank you very much for sharing your good thoughts with us!

We will continue to do our best!

Please feel free to contact us if you have any questions or suggestions on any subject.

We will always be ready to help you!

Have a great day!


Sarah Conaway

Sales & Marketing Director of Newretro.Net

E: support@newretro.net | Newretro.Net
304 S. Jones BLVD Las Vegas, NV 89107

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fake sales. Horrible business.

I've waited a little over a month for a pair of shoes I ordered from this site. There's no excuse for this. I have received books ordered from Japan directly faster than these supposedly European shoes.

This is a scam site. Absolutely do not buy from them. The broken English in emails should be your first clue. I will be contacting my bank and charging back the order.

“Madam” I’m clearly a male. You did the same thing to my wife. Not only fake, but insulting.

16. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

Hello sir,

There is a general delay in deliveries due to Covid-19.

We have sent your tracking number to your e-mail address.

Your order will be delivered to your address today according to the USPS tracking number we have provide you.

If your order is not delivered to your address within 3 working days we will initiate your full refund process immediately.

We apologize for the delay.

Have a great day!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It's DROPSHIPPING

It's DROPSHIPPING

Go to Aliexpress to get what they have in their store

For exemple go in AliExpress and enter in the Search bar : "Autumn mens Corduroy Color Block Patchwork Hooded Jackets women Hip Hop Hoodies Coat Couple Baseball jacket Streetwear Outerwear"

And you can read on their website :
"You're probably going to receive a nicer crewneck than you expected with this one.

✔ QUALITY: Zero Chinese fabrics, print, or other crappy choices. We only use high quality fabrics.

✔ COMMITMENT: As of 2019, Newretro.net has nearly 55,000 orders with 19.79% return customer rate!

WE WORK HARD TO MAKE YOU HAPPY!"

Get this company closed

EDIT due to the Answer :

Ok so if basically this is not dropshipping, explain to everybody why when there is a promotion on an article, we can reboot the "promotion timer" easily by deleting cookies and reloading the website ? :)

Oh, yeah, that a simple trick used by website that want customers to buy fast as possible to prevent them to search informations about the company, the website, and other things (like check Wish, Ali express, and other Chinese clothes website :) )

13. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

Hello sir,

Thank you very much for sharing your thoughts with us.

Our company is a corporate company affiliated to the state of Delaware, which pays all its taxes to United States.

We keep all of our products in our own warehouses and do not use any Chinese-based textile products.

The fact that a similar product of ours is sold on another website is not a situation that will harm our company's reputation. As you know, China makes imitations of products of almost all brands.

Although I was looking at our customer history, I could not identify a customer named Lucas Martin. If you had made a purchase on our website before, you could learn more about the quality of our products.

If you have anything to add or have any questions, please feel free to contact us!

Have a great day!

support@newretro.net

+1 (877) 366-8848

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Presentation isn't everything, be careful

I came across New Retro on Instagram while working on some graphics for one of my social media pages. I saw it had the same retro synthwave style I was into. Great designs and a cool look which easily catches the eye. So I decided to make a purchase despite the site being a .net address. Seeing that I had just ordered something from California and received it within 3 days I figured it wouldn't hurt to order from Vegas.

Well a couple weeks passed and I hadn't heard anything about my order. I contacted support and the female was very responsive. I was informed that my order was coming from a European distribution network and of course delayed because of covid. That is understandable so I continued to wait.

Then 30 says passed and still nothing. I was that my item would be there in 5 days. I waited 7 and still nothing. I was the offered a watch for my trouble but I only wanted my order and I declined. I realized that my name on the tracking said Aun****son which made it clear that New Retro was neither American or European.

I requested a refund and was told if my package didn't arrive on 7 business days I would be refunded. Well 10 days passed and there was no order. I requested a refund based on our communication and they told me the refund was processed and I should see the funds back into my account within 14 days. After 14 days nothing was ever returned, but my shoes arrived finally two days before I followed up about my refund. My glasses were missing and she refunded those.

At that point I didn't care about the merchandise. I wanted my refund as promised and they refused because the items had arrived. I told her that she agreed to refund me and she never did it. I told her I would call my bank and share this with everyone. They told me to go ahead and do whatever I pleased and that I wasn't entitled to a refund because they delivered the items.

So I contacted my back and I mailed them the full email chain and happy to say I received my full refund. A few things I learned about New Retro.

1. They have an office address in Vegas but the folks you come in contact with are not American hence the broken English in the email correspondence.

2. You should know your rights as a consumer. When a company says something and its financial they should stand behind their word. You bank is definitely here to look in your best interest.

3. The actual merchandise is after market and cheap materials. For the price I paid for my shoes I could have a much better pair of Adidas or something similar there the glue isn't showing on the shoe.

4. Website presentation isn't everything. They reeled me in with a cool website but I will think twice when I purchase from sites without a proven reputation.

5. People are really nice until they arent. In the end it was their blatant lack of integrity that lead to me needing to get my bank involved when all Sarah had to do was click a button.

21. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is a band of swindlers

This is a band of swindlers! Don’t deal with them! Your order will never arrive! Then they tell you that they can’t refund you for XXX’’ reasons.

21. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Newretro.Net-logo

Besvarelse fra Newretro.Net

Dear Natalia,
The product you ordered could not reach Georgia(Your Country) due to problems caused by the Coronavirus pandemic. We apologize for this reason. Your fee refund process has been started, your payment will be returned to your bank account within 4 days. Thank you for choosing us! Have a nice day.

Update: Your full refund is complete, your payment has reached your bank account.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Only had 1 issue with a particular…

Only had 1 issue with a particular product, but the store fully refunded my money and was very nice about it. I highly recommend shopping here. Just remember to be patient as orders may take several days before arriving. Definitely worth the wait😉

31. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am impressed

I am impressed. I put an order for face masks yesterday and they are already just South of my destination. It is soo good to see some companies can stay honest through such devastating times and do what they can, when they can. Thank you newretro employees, employers, owner(s), and business associates. You have a friend in me.
Sincerely,

27. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not a legitimate site

I saw their instagram and thought they had cool designs. I followed the instagram link to their online store and thought the prices were great too. I placed an order for a jacket on February 9, 2020. It is now February 21 and I have no confirmation email, no response back from email, and no response back from their Instagram.

Looking back at their website, there's good reason to think this is a scam.

(1) They list themselves as a Las Vegas based company, but the address is residential, not commercial.
(2) Their website has weird discrepancies which appear when a website is built from a cheap template. Their subscription tab says something to the effect of "Short line goes here about what people get when they subscribe."
(3) Finally and most strange to me is that if you read their terms of service you will see that all returns are directed to some address in Turkey. Obviously this is concerning for a company that claims to be based in Vegas. Why not receive returns in Vegas? Wouldn't that reduce shipping costs? Why ship all the way to Turkey?

The answer is simple: something suspicious is happening with this website. Do not trust. If you paid money, you should consider speaking with an attorney.

In sum. DO NOT trust. DO NOT pay for anything. This site is NOT legitimate.

22. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never Trust A .Net

First I’ll start with many discrepancies on their website: the company lists they are out of Las Vegas, even going so far as to post Las Vegas in the “Community” section of their Facebook page. THIS IS A LIE. I physically went to the address, given I live in Vegas, and it was nothing but a small house (not a warehouse- a pedestrian house) that was a mail front. I should’ve known then this company was sketchy, but I overlooked this. Months later I made my first order, but never received an order number or confirmation email. Three weeks pass and I receive nothing, now I’m starting to feel scammed. I contacted customer service and got a reply back from “Sarah C.”, Sales & Marketing Director. She explains to me that their company is a Delaware based LLC, something that of which is not listed anywhere on their website Or respective social media- another red flag. She tells me the Vegas location is a warehouse and letter receiving center (it’s a house) and that “due to the state of emergency with customs (likely due to the Coronavirus outbreak or so I’m left to assume, although if you’re company is U.S. based, I’m not sure why this is an issue), shipments within US borders have been extended” and that my product had shipped on January 16, 2020. Again, no order or tracking number was ever provided, but she knew exactly what I’d ordered.

By February 10th still not having my package arrive, I make the attempt to call the phone number listed for Customer Service on the website: it rings 5 times then disconnects, hanging up on me. Another red flag, which at this point I’m left feeling completely scammed and questioning the legitimacy of a Non-BBB accredited company, claiming to have been around since 2008. Even the validity of other positive reviews appear sketchy to me, given there are key words in each that look to deliberately go out of their way to depict a company with “great customer service“ and “fast shipping”, as well as being updated as recently as 2 days ago Further, if due to states of emergency in the postal service, wouldn’t a proactive company post that there may be delays in shipping due to this on their social media accounts? That’s just a good heads up in the customer service department, but who am I to think logically?

Going forward, I can’t say I’d ever instill my trust in this company ever again and neither should anyone else. Consider this a warning, and I the cautionary tale.

12. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've loved them for years

I've loved them for years. Their range is usually just my style and I LOVE it great prices for organic cotton :). I am allergic to certain synthetic fibres and they usually have plenty of options in 100% cotton for me and almost my entire wardrobe is NewRetro.net. Quick postage from the website too. Big fan!

10. februar 2020
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere