Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers Anmeldelser 

911
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent vape, the best! I have storz & bickel mighty plus, venty and the volcano and the Nectar hex beats all of them, it's great you can change the battery so you've always got power with extra b... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic customer service! My vape failed after more than one year and they replaced it under warranty without any problems....very helpful indeed....

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The refilling rig is an absolutely essential accessory to the Hex dosing system. Save yourself hassle & get one.....simple loading when you're suffering is great, no fiddling about just put your medic... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order sat for almost 6 months. No follow-up unless I emailed them several times. Kept giving vague answers to when it would eventually be fulfilled. Products are great, but fulfillment needs work.

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Naturlæge
  2. også i
  3. Butik med naturmedicin

Skrevet af virksomheden

Nectar (Dry Herb Vaporizers) was founded with the sole purpose of providing the healthiest means of responsibly enjoying and utilising nature’s medicines through the use of hardware such as vaporizers, whilst completely avoiding the consumption of toxins and carcinogens. Nectar products are becoming increasingly popular and are setting themselves as a gold standard in product quality. Our dry herb vaporizers and rosin press products are made with high quality materials and offer empowering experiences for those looking for premium and discreet devices whilst avoiding the sometimes-unavoidable premium costs.


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

911 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(911)

33 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent vape

Excellent vape, the best! I have storz & bickel mighty plus, venty and the volcano and the Nectar hex beats all of them, it's great you can change the battery so you've always got power with extra batteries and using the dosing capsules you're always good to go. The size is very good to not to big, it's an all round Great vape! Plus the customer service is excellent very helpful 👌 👍

8. oktober 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Gary,

Thank you so much for your fantastic review! It’s wonderful to hear that the Nectar Hex has impressed you so much, especially alongside your other devices! We’re glad you’re enjoying the convenience of the interchangeable batteries, dosing capsules, and compact size. Your kind words about our customer service mean a lot to us too! Thanks again for your support, and happy vaping!

Best regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic customer service!

Fantastic customer service!
My vape failed after more than one year and they replaced it under warranty without any problems....very helpful indeed....

12. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Hi Martin,

Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that you were happy with our customer service and warranty support. Providing helpful, hassle-free service is always our priority, and we're glad we could get everything sorted for you. Thanks again for your kind words and for choosing us!

Best regards,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Came quick

Came quick! Still trying to figure out how to use It!

27. september 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Kathleen,

Thanks so much for your review! We’re glad your order arrived quickly! Take your time getting familiar with it, and if you have any questions, we’re always happy to help. Enjoy!

Best regards,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good company

Ordered a vape and it stopped working after 4 months so got in touch with nectar and having a conversation on WhatsApp and a few videos they agreed to replace the vape .I was very grateful and highly recommend the company

26. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Audra,

Thank you so much for your lovely review! 😊 We’re really pleased we could help resolve the issue with your vape and arrange a replacement for you. We truly appreciate your patience while we worked through everything over WhatsApp, and it’s fantastic to hear that you were happy with the service you received.

Thank you for recommending Nectar

Best regards

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unpleasant Experience

Parcel lost by Nectar’s delivery partner.

Several emails and WhatsApp messages were sent to Nectar by myself to make it clear to them that I required the product urgently for medical reasons.

Sadly, this urgency was not reflected by Nectar’s customer service.

Without ever receiving the product, I did receive a refund approximately 3 weeks after ordering - by which time I had already received a competitors product (promptly and without issue).

I would recommend anyone to avoid this company due to the reasons above.

26. august 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Robin,

We’re really sorry to hear about the trouble you’ve had with your delivery and the lack of updates. We completely understand how frustrating it must be to be waiting this long, especially after an unsuccessful delivery attempt.

Unfortunately, once an order has been dispatched, the delivery itself is handled by Amazon and is therefore out of our hands. That said, we’ll be more than happy to assist you and do everything we can to help get this resolved until you receive your order.

Please contact our customer support team via WhatsApp or email with your order details, and we’ll be happy to look into this further and help get things sorted for you. We’re sorry again for the inconvenience and appreciate your patience.

Best regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Marche bien 👍

31. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Bonjour Cyril,

Merci beaucoup pour votre avis ! Nous sommes ravis que vous soyez satisfait de votre appareil.

Si vous avez besoin d'aide à l'avenir, n'hésitez pas à contacter notre service client par WhatsApp ou par e-mail. Nous serons ravis de vous aider !

Cordialement,

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The charging lead makes a very bad…

The charging lead makes a very bad contact with the vaporiser the contact to the cartridge comes out of position and comes up with the cartridge then has to be pushed down and fit into position bought a box of cartridges and the box was empty took a few phone calls and jumped through hoops to sort it out. Had another cartridge to stop working shortly after fitting it like the product but far from satisfactory.

29. juli 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Chris,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear about the issues you’ve experienced with the charging lead, cartridge connection, and the missing cartridge from your box. We completely understand how frustrating it must have been, especially having to make several calls to get everything sorted.

We’re glad to hear that you otherwise like the product, but we certainly understand that these issues have made your experience far from satisfactory. This isn’t the level of experience we want for our customers.

If you’re still experiencing any issues, please reach out to our Customer Support team via WhatsApp or email. We’ll be happy to look into everything and make sure you receive the assistance you need.

Thank you again for your honest feedback — it helps us identify areas where we can improve.

Best regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service and the…

Excellent customer service and the quality of items purchased was also excellent.
Nectar are a great company to buy from as the quality and after customer service is great.

28. juli 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Saul,

Thank you so much for your fantastic feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with both the quality of your purchases and the customer service you received.

It means a lot to us to hear that you consider Nectar a great company to buy from. We’re always committed to providing quality products and excellent support to our customers.

If you ever need any help in the future, please don’t hesitate to reach out to our Customer Support team via WhatsApp or email. We’ll be more than happy to assist!

Thanks again for your kind words and continued support!

Best regards,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product

Great product, would definitely recommend.

10. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Samantha,

Thank you so much for your kind review! We’re thrilled to hear that you’re happy with the product and would recommend us.

Your support and recommendation mean a lot to our team! If you ever need any help in the future, please don’t hesitate to reach out to our Customer Support team via WhatsApp or email. We’ll be more than happy to assist!

Thanks again for choosing us!

Best regards,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

All boxes ticked

Products are high quality and for a reasonable price compared to others on the market. Prompt delivery too. I've bought from them several times and would do again

29. marts 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Richard,

Thank you so much for the fantastic review! We’re delighted to hear that you’re happy with the quality, pricing, and prompt delivery.

It means even more to us knowing that you’ve purchased from us several times and would happily do so again. Your continued support truly means a lot to our team!

If you ever need any help in the future, please don’t hesitate to reach out to our Customer Support team via WhatsApp or email. We’ll always be happy to assist!

Thanks again for your continued support!

Best regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Responsive Customer Support

Very responsive customer support. Answered all questions in a timely manner regarding order fulfillment and shipping.

30. juni 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear PP,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that our Customer Support team was responsive and able to answer your questions about your order and shipping in a timely manner.

We’re always here to help, so if you ever need any assistance in the future, please don’t hesitate to reach out to our Customer Support team via WhatsApp or email. We’ll be happy to assist!

Thanks again for your support and for taking the time to share your experience!

Best regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quality product!

No complaints. Just pure vapey joy. And the removable battery is a godsend. Quality quality product!

4. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Bob,

Thank you so much for the fantastic review! We’re thrilled to hear that you’re enjoying the product and that the removable battery is working out so well for you.

It’s great to know you’re happy with the quality — your kind words mean a lot to our team!

If you ever need any help in the future, please don’t hesitate to reach out to our Customer Support team via WhatsApp or email. We’ll be more than happy to assist you.

Thanks again for your support!

Best regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

great product

great product, posted quickly. Hopefully this time I won't loose the item!!!

24. juni 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Brett,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with the product and that it arrived quickly.

Fingers crossed you’ll have better luck this time and won’t lose it again! We hope you enjoy your new one, and thanks for choosing us!

If you need our help again in the future, please don't hesitate to reach out to our customer support via WhatsApp or E-mail.

Best regards

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

never even received item

never even received item, theres like nothing online about how to get a refund if you cant send the item back but i didnt even get it in the first place. would rate 0 if i could

28. maj 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Trevor,

We’re really sorry to hear that you haven’t received your order, and we completely understand how frustrating this must be.

Please get in touch with our Customer Service team via E-mail or WhatsApp so we can look into your order and assist you with the best possible resolution, including checking the delivery status and helping with your refund if appropriate.

We’d really appreciate the opportunity to make this right for you. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to hear from you soon!

Best regards,

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Well...

Well, I thought it was broke at first. Then I found a very detailed instructions from a different site. I have a cheap flip phone that I call my parents and any business I need to take care of and I'm sure other people asked where the instructions are and a card with the scan box on it to get the directions on the phone is not me. I don't scan those things. So put a small one in so people know how to remove the bottom, and button pressing, to turn it on/off. And on the instruction manual put at front full manual online at "whatever will take you straight to instructions."

31. maj 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Sean,

Thank you so much for sharing your feedback, and we’re glad you were eventually able to find the detailed instructions you needed.

We completely understand your point about having some basic instructions included with the device, especially for customers who may not use smartphones or QR codes. We’re currently working toward being more eco-friendly and reducing paper waste, which is why we’re trying to avoid printed manuals as much as possible and provide our full instructions online instead.

That said, we really appreciate your suggestion about including a small quick-start guide with the essential information, such as how to remove the bottom and how to turn the device on and off. We’ll be sure to pass this feedback along to our team for consideration.

Thank you again for taking the time to share your experience. Feedback like yours helps us improve both our products and the customer experience.

Best regards,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Item was sent but not received

Item was sent but not received. Have raised the issue. Issue was rectified and new device sent.
Brilliant customer services.

5. maj 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Gareth,

Thank you so much for your kind feedback! We’re sorry that your original order didn’t arrive, but we’re glad our Customer Support team was able to resolve the issue and get a replacement device sent to you.

It’s wonderful to hear that you were happy with the service you received. We’re always here to help, so if you ever need any assistance in the future, please don’t hesitate to reach out to our Customer Support team via WhatsApp or email.

Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to make things right!

Best regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not Worth the Cost

I have owned 2 (technically 3 including a replacement) Nectar Vaporizers over the last 5 years, but unfortunately cannot recommend the products.

My first was a Nectar Platinum, and I had an issue after around a year/year and a half whereby the rubber part inside the chamber (at the top connecting it to the plastic body) degraded, and it was letting off a bunch of chemicals with a sour taste, so obviously couldn't be used any longer as it was not replaceable. I contacted customer support over this and they were great at replacing the device, but I didn't use it for long before I started getting worried about the rubber part degrading again, as it was a potentially dangerous design flaw. As they were good with replacing it, I noted this flaw had been resolved for the HEX model, so got that instead.

Now this one lasted for 2 and a half years before the display suddenly stopped working. Within that time the rubber part in the lid started degrading and leeching chemicals/impacting the taste, so I sought to replace it. The company for some reason does not offer an option to buy a multipack of the rubber seals, you are forced to spend £10 on 1 rubber part with bundle of replacement parts, most of which will never be needed. This is problematic and started to change my opinion on the company as a whole.

I did reach out to customer support to ask if they could offer any help with the display problems (doesn't come on at all so can't see the timer, temperature, battery level, etc), but as my device is out of warranty, they wouldn't. As I have owned £300 of their vapes in the last 5 years, and neither of them lasted more than 2 and a half years at most, I will not be making another purchase with this company.

I have now purchased a PAX Plus, and I'm very happy with it. The design alleviates all the problematic/unsafe features of the Platinum & HEX, it's much quicker and easier to clean, has a much longer 10-year warranty, and it's also a much more attractive design. I would advise those looking for a dry herb vape to avoid Nectar's products.

Note: They clearly did not even bother to read my review properly before replying. Don't bother with this company, complete waste of time.

21. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear MS,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We completely understand your concerns, and we’re sorry to hear about the issues you’ve experienced with your devices over the years.

We’d be more than happy to replace the device for you, as long as it is still covered under our warranty. Please note, however, that once the warranty period has expired, we are unfortunately unable to provide a replacement. This is a standard warranty policy that applies across the industry, including with many other brands.

We truly appreciate your understanding and are always happy to assist with any warranty-related concerns while your device is covered. If you believe your device may still be within its warranty period, please reach out to our customer support team and we’ll be happy to look into this for you.

Thank you again for choosing Nectar and for giving us the opportunity to assist.

Regards

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order sat for almost 6 months

Order sat for almost 6 months. No follow-up unless I emailed them several times. Kept giving vague answers to when it would eventually be fulfilled. Products are great, but fulfillment needs work.

3. april 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Hi Adam,

Thank you so much for your honest feedback—we truly appreciate you taking the time to share your experience with us.

We sincerely apologize for the long delay and the frustration it caused. Due to unforeseen demand, our current stock levels were not sufficient to keep up with orders, which unfortunately impacted our fulfillment timelines. We understand how disappointing this must have been, especially with the lack of consistent updates.

Please know that we are actively working to improve our processes and communication so this doesn’t happen again. We’re doing our very best to fulfill all outstanding orders as quickly as possible while preventing similar delays in the future.

We’re grateful to hear that you’re happy with the product itself, and we truly appreciate your patience and support despite this experience.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out to our email or WhatsApp support team.

Best regards,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Simple to use & looks great

The refilling rig is an absolutely essential accessory to the Hex dosing system. Save yourself hassle & get one.....simple loading when you're suffering is great, no fiddling about just put your medical herb in the grinder & hey presto loaded capsules. Looks cool too 😎

30. marts 2026
Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers-logo

Besvarelse fra Nectar Medical Vapes | Dry Herb Vaporizers

Dear Tony,

Thank you so much for your kind words! We’re really glad to hear that the refilling rig has made things easier and more convenient for you—that’s exactly what we designed it for. It’s great to know you’re enjoying the simple loading process (and that you think it looks cool too 😎). We truly appreciate your support and feedback!

Best regards,

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere