Nationalpoolsupply Anmeldelser 

20
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere


Kontaktoplysninger

3,7

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

20 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(20)

20 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse

Vi udfører kontroller af anmeldelser

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Pricing was competitive

Pricing was competitive, then there was a discount and that put them at the best price I found on Pool Frog products. They also shipped quickly, for free and kept me updated on order/shipment/tracking. Absolutely great service!

22. september 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

sent wrong size from what I ordered

sent wrong size from what I ordered, then want me to pay for sending back for return, after taking many attempts to resolve. poor order and loading staff, slow customer service.

9. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Nationalpoolsupply-logo

Besvarelse fra Nationalpoolsupply

Hi John, we're sorry you received the wrong size and that sorting it out took several attempts. That isn't the experience we want for our customers. If an item we sent doesn't match what you ordered, the return shipping should be on us, not you. Please contact us at support@nationalpoolsupply.com or +1 978-222-0628 with your order number and we'll make it right.
National Pool Supply Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered the oblong escutcheons and it…

I ordered the oblong escutcheons and it took a lot longer to get them than the time it was reported to arrive. Then the inside diameter was too small. Smaller than the specs on the site. Now I’m trying to return them and get no response from this company. I emailed them a week ago, no response. I’ve called 2X since and left msgs. No response. I don’t recommend anyone to order anything from this company. Customer service is lacking and product is inferior.

11. september 2026
Nationalpoolsupply-logo

Besvarelse fra Nationalpoolsupply

Hi Marcia, thank you for your feedback, and we're sorry for the slow delivery, the sizing issue with your escutcheons, and the delay in hearing back from us. We followed up directly and issued a full refund, which we're glad you've confirmed you received. If we can help you find the right part for your tubing, please contact us at support@nationalpoolsupply.com or +1 978-222-0628.
National Pool Supply Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered parts for an installation I…

I ordered parts for an installation I was working on. The order was delayed by a week, USPS. Should use UPS no messing around. your order went to New Hampshire, Massachusetts then to Maine. I got the parts someplace else and have attempted several times to get a ra number to do a return. Have sent two emails no response. Left a message via telephone no response today.

2. september 2026
Nationalpoolsupply-logo

Besvarelse fra Nationalpoolsupply

Hi James, we're sorry your order arrived later than expected and that you had trouble reaching us about a return. That isn't the experience we want for our customers. We reached out directly and issued a full refund for your order to your original payment method. If you have any questions or haven't seen the refund, please contact us at support@nationalpoolsupply.com or +1 978-222-0628 and we'll take care of it.
National Pool Supply Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I keep getting the wrong thing

I keep getting the wrong thing. Please send me a return label so I can send all these back for a refund and you can send me the right part. I need a eyeball return valve two of them.
Thank you

10. august 2026
Nationalpoolsupply-logo

Besvarelse fra Nationalpoolsupply

Hi Thomas, we're very sorry you received the wrong parts. That's frustrating, and it isn't the experience we want for our customers. Please contact us at support@nationalpoolsupply.com or +1 978-222-0628 with order #1197 and we'll send a prepaid return label for the incorrect items and make sure you get the two eyeball return valves you need.
National Pool Supply Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I did not receive my package

I did not receive my package

20. juli 2026
Nationalpoolsupply-logo

Besvarelse fra Nationalpoolsupply

Hi Dennis, we're sorry your package didn't arrive. Please contact us at support@nationalpoolsupply.com or +1 978-222-0628 with order #1075 so we can check the tracking with the carrier and send a replacement or a full refund, whichever you prefer.
National Pool Supply Customer Care

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere