MyTuxedo Anmeldelser 

1.043
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

As always quality products at very reasonable. Alas this time one item arrived missing a piece, in typical MyTuxedo style, the matter was rectified in a jiffy, no arguments, dramas or problems, just... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I found you after a long search and very close to the date of the event but you still managed to deliver in time as promised. The waistcoat is beautifully made - from the fabric, the finish and the d... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I had cause to return this item, and was pleased to find the return process was done quickly and with no fuss. This is aided by mytuxedo having an Australian return address, and having cheap postage... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've ordered twice from MyTuxedo and on both occasions the service and supply has been excellent. My first order, the jacket sleeves were a little short. My fault, exactly what I ordered was supplied.... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Shopping og mode

Skrevet af virksomheden

MyTuxedo offers great value men's and boys' formal wear including Tuxedos, Morning Suits, Bow Ties, Dress Shirts, Dress Shoes, Cummerbunds & accessories plus style advice and next day delivery. With a 5 star customer rating MyTuxedo is an award-winning formalwear store, offering the largest range of tuxedos, all at prices of up to 50% cheaper than the high street.


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(1.043)

55 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quick at handling postage it arrived at…

Quick at handling postage it arrived at my home in Australia in 5days and that while all this crap is going on in the Middle East with Trump’s war. The post went UK to Germany, Germany to Louisiana USA then to Honolulu , Honolulu to Sydney, Sydney to Melbourne. Then to me , 100 miles east of Melbourne in a a country area. So well done to all I have had item out of Queensland 1200miles north of me take up to5 days to get to me. Not the first time of had items from uk in 5 days but D Trump didn’t have a war going last time.

26. februar 2026
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The trousers are exactly what was…

The trousers are exactly what was needed.

23. februar 2026
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top quality clothing

Top quality clothing. Perfect delivery service. Am happy it was something to be signed for upon receiving.

18. februar 2026
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Descriptions accurate, quality is very good

Website is so easy to navigate. Descriptions are accurate, quality is very good. The contact with them is fast, and they seem to go the extra mile to please. I wouldn't hesitate to recommend this company.

17. februar 2026
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really prompt despatch and delivery of…

Really prompt despatch and delivery of the items ordered. There had been a mistaken double order as well, which was fixed with absolutely, no-fuss. Excellent communication throughout. Superb service all round!

8. februar 2026
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great 3 piece suit.

Just received my suit. Great fit and very happy. Looks great. Bought the navy blue three piece. Would highly recommend.

19. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning RGB,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely horrible experience

Absolutely horrible experience, sent multiple emails to get an update on when my shoes would come, it’s been 4 weeks with no response and still no shoes.

Unbelievable

31. december 2025
Uopfordret anmeldelse
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Peter,

Thanks for taking the time to leave your review and getting back to me with further details to aid my investigation.

Looking into this I can see your order was placed a little over 2 weeks ago on 2nd January so unless im looking at the wrong order its not quite been 4 weeks.

The selected service was our standard within 10 working days, which I can see we are now over and appolagise for, I have now refunded your shipping paid.

Investigating this with UPS, they state the goods required further customs checks including an x-ray on entry which is underway and they will release the goods for delivery shortly.

I have checked against your order ID, email address and name in our customer service centre and the guys dont seem to have had anything from yourslef.

I will push UPS again but in the meantime please reach out again @ info@mytuxedo.com.au and the CS team will take a look for you.

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

All fit right size

All fit right size

24. oktober 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Leo,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor Customer Service

Hi Dave,

We just received our two orders (7000064933 and 7000064954) and noticed there is 30% off going on for Black Friday Sale, whilst we only had 20% off at time of purchase.

Knowing that our orders are still in 28 days return/refund period, we contacted your customer service team (Emelie) asking if it is possible to have the variance of 10% or $99.99 AUD from these two orders refunded to us, or issued as a credit for us to shop. I'm not sure where is your business based in, but this is a common practice in Australia.

Unfortunately, the team was not quite helpful. Emelie asked me to return all the items, get a full refund and make a purchase again for all the same items. What is the rationale behind this recommendation? We clearly can see that this won't be an efficient process for everybody.

Regards,

Elizabeth

27. november 2025
Uopfordret anmeldelse
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Elizabeth,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Having looked at the comunication with Emelie I can confirm we dont normaly offer previouse discounts to future customers.

Our marketing is changing weekley and unfortunatly you may find when purchasing at any given point you may have missed out on a better promotion previousley offered or even and better promotion coming up.

We are based in UK although do have a returns site in AU.

I will discuss this case with the CS team and see if we cant work out a better solution going forward.

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

communication on shipping details

excellent email traffic fom time or order placement, all the way though to shipment arrival at my house.

better than many on line transactions i have done

13. oktober 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Gareth,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very good experience

Good shipping

20. oktober 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Stephanie,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great service the vest was fantastic

Great service the vest was fantastic. It was worn on Melbourne cup day. Best dress.

17. oktober 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Susan,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Terrific Tux

Prompt delivery and sizing was perfect. Very happy customer.

10. oktober 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Frank,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I can’t rate my purchase because I…

I can’t rate my purchase because I still have not received my parcel. Service from UPS is appalling. My package sat in their facilities for days and were only released after I had contacted them 🤯

6. oktober 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Tracy,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

UPS reached out to us last week in relation to the address & contact details possibly being incorrect? I gave them the details we had on the order and the released the shipment.

Not sure on your comunications with them, I can see its on its way to you though.

I have now refunded you the shipping paid.

If you still need assistance with your order or not even done so, please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy return and refund

Easy return and refund. Fast service. Good products.

23. september 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Jonathan,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality items that arrived in good…

Good quality items that arrived in good time

21. marts 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Elizabeth,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing suit

Amazing suit , amazing delivery time , would definitely recommend

21. august 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Tadiwanashe,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quick and the right sizes

Quick and the right sizes. Thank you.

18. august 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning PAul,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thouroughly satisfied

I "lucked" upon the My Tuxedo website while looking for new Lodge shoes. I was pleased to see some items there that I had been looking for. I placed my order and was pleasantly surprised with the swiftness of delivery. The items were exactly as described and will be put to use over the course of time. The quality of all my items appears to be first class. Recommend My Tuxedo to everyone.Thank you.

13. august 2025
MyTuxedo-logo

Besvarelse fra MyTuxedo

Good morning Chris,

Thanks for taking the time to leave your review, we love receiving positive comments from our customers!

Continuous feedback is so important to us at Dobell, as we are always looking for ways to improve our products and processes in order give the best possible service.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, and in the meantime if you need anything please don’t hesitate to get in touch @ info@mytuxedo.com.au

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere