Den største og varmeste anbefaling…
Den største og varmeste anbefaling herfra!
At starte i et forløb hos Mathias er den bedste investering vi har lavet. Min mand og jeg var helt “grønne” i CrossFit og styrkertræning generelt da vi startede hos Mathias. Vi har følt os helt trygge hos Mathias fra dag ét og vores udvikling har været vild. Han er faglig stærk og har en fantastisk evne til at lære fra sig. Han er tålmodig, altid velforberedt og på fineste pædagogiske vis, grundig i sine forklaringer. Noget der betyder meget for os er hans gode energi, fede humor og positive væsen. Vi har rykket os helt enormt siden vi startede hos ham, vi er blevet stærkere og sundere både i krop og sind. Mathias skal ikke gøre noget for at motivere os. Det er ikke noget han gør-det er den han er, der motiverer os. Mathias er med os, hepper på os, en inspirationskilde og derfor den bedste coach!

