Overholder ikke købeloven
Overholder ikke købeloven.
Har købt en bil , der er fyldt med fejl ( på trods af at den er ny synet) . MSG vil hellere lade handlen gå tilbage, end få den repareret, han vil hente bilen og jeg får pengene.
Problemet er, at han snakker og lover, der sker intet.....
Hold jer væk.,.!
Jeg har løbende haft kontakt med MSG, senest d. 10-6-25




