Jeg har betalt 625 kr for at få mine sandaler repareret hos Mr Lihn skoreparationer. Det er super sjusket udført. Det er første og sidste gang, jeg benytter dette sted.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg var oppe hos Mr Lihn i amager centeret og få mine sko x 2 blokning i lørdags!!!! Nu kan jeg passe mine sko igen efter endt behandling Tak
Den altid venlige skomager hos Mr. Lihn i Glostrup Choppingcenteret, har igen udført et super flot stykke håndværk 👍👍 Han rådgiver om reparationerne inden han går igang. Denne her gang fik han lim... Se mere
Hvis jeg kunne have jeg ikke give dem nogen stjerner Mr Lihn Rødovre centeret !!!!! Mega dårlig kundeservice!!!!! Sure ubehagelige mennesker der står bag disken!!!! De kan ikke finde ud af at fiks... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Rigtig god kvalitet hver gang!
Har altid brug mr. Lihn
Har altid brug mr. Lihn. Lyngby, Amager & Holte. Er altid blevet godt behandlet af ejeren. Hurtig og effektiv service. Kan varmt anbefales.
Hermed min bedste anbefaling til Mr
Hermed min bedste anbefaling til Mr. Lihn har brugt dem i årevis og gang på gang levere de varen når de laver mine sko & støvler
Varm anbefaling til Mr. Lihn
Jeg kan varmt anbefale Mr. Lihn.
Oplever altid god service og et ordentligt produkt.
Har brugt dem igennem de sidste mange år.
Virkelig et mega flot arbejde de laver…
Virkelig et mega flot arbejde de laver og service helt i top
Igen
Igen, en total super betjening, og en flot redning af mine ynglings støvler, så kan de nok klare et par år igen,, 10000 tak.
Skyhøje priser og meget dårlig og…
Skyhøje priser og meget dårlig og uartig kundeservice i Holte Midtpunkt
De giver ikke råd og vejledning til…
De giver ikke råd og vejledning til kunderne. Det er ikke en del af deres service (ejerens egne ord).
Jeg modtog en vare de havde lavet til mig på bestilling. Og den var ikke særlig anvendelig. Selvom han godt kunne se problemet, faktisk allerede da han modtog bestillingen, så mener han ikke det er hans bord at vejlede mig om hvordan det kunne være undgået. Hvis han på forhånd havde brugt 2 minutter på at informere mig om at det færdige produkt ville blive dårligt eller ubrugelig, og hvordan et godt resultat sagtens kunne opnås alligevel, med nogle små justeringer, så var jeg haft glad derfra.
Men nej, han lod mig lægge en bestilling han godt vidste ville blive noget hø, og sørgede i øvrigt for at jeg betalte ved bestillingen.
Totalt dårlig service. Jeg var ikke glad da jeg forlod butikken, og kørte næste dag til nøglemanden i Glostrup Shopping Center, han fortalte mig hvordan og hvorledes, og jeg fik dét jeg kom efter.
Hvis jeg kunne have jeg ikke give dem…
Hvis jeg kunne have jeg ikke give dem nogen stjerner Mr Lihn Rødovre centeret !!!!!
Mega dårlig kundeservice!!!!!
Sure ubehagelige mennesker der står bag disken!!!!
De kan ikke finde ud af at fikse noget som helst!!!!!
Hold jer væk, der er så mange bedre og billigere hæle bare, brug dem!
Kan kun anbefale Mr
Kan kun anbefale Mr. Lihn i Holte. Brian kan alt med sko. Jeg har fået lavet adskillige specialrep. af ham gennem årenes løb og han er super dygtig. Også en fin fin service:-))
Havde et par støvler inde hos mr
Havde et par støvler inde hos mr. Lihn i Rødovrecentret!
Det er næsten aldrig en behagelig oplevelse at besøge denne hælebar(som gør et stort nummer ud af at de ikke er en hælebar, men derimod faglærte skomagere!)
Sure mennesker som det ikke er til at tale med om reparationen, fordi de har deres egen fasttømrede opfattelse af hvordan kunderne skal have det. Utroligt! Og priser som ligger 30 -50% over deres kolleger i Københavnsområdet. Af samme grund skilter de ikke med priserne - så spørg altid først om prisen i mr. Lihn, så du ikke får en ubehagelig overraskelse når du skal betale(for meget)
Og jeg bør måske lige tilføje, at kvaliteten på det udførte arbejde(og de har lavet meget for mig igennem tiden)på ingen måde er over standarden. Noget af det som de har lavet for mig har været ok. Andet har været sjusket udført. Så de har absolut intet at have deres høje prisniveau og arrogance i!
Jeg siger derfor endegyldigt farvel til mr. Lihn i Rødovre centret, selvom jeg bor inden for gå - afstand!
Super service hos Mr
Super service hos Mr. Lihn - Holte
Jeg har brugt Mr. Lihn i Holte adskillige gange, og hver gang har servicen og arbejdet været i top, både hvad angår rep. af sko eller skæring af nøgler. Kan klart anbefale dem!
Det er nu anden gang jeg har haft med…
Det er nu anden gang jeg har haft med Lihns Skomageri i Frederiksberg Centret at bestille med, og igen er jeg skuffet. Jeg bestilte et dørskilt 17.08.2018. Aftalen var at der ville gå en uge, grundet manglende materiale i selve butikken, og så ville jeg modtage en sms når mit skilt er færdigt. Efter tre uger havde jeg ikke hørt noget fra dem. Da jeg ringer, får jeg at vide, at deres leverandør ikke har leveret. Fair nok.
Idag 28.09.2018, dvs 6 uger efter at jeg har bestilt mit skilt, ringer jeg igen for at høre, hvad der sker med skiltet. Da jeg ringer med mit eget nummer bliver telefonen ikke taget. Første gang går den på tlfsvare. Anden gang bliver den taget og så lagt på. Først da jeg ringer med ukendt nummer for tredje gang kommer jeg igennem!! For så at få at vide: "jamen det er jo færdigt"... Jeg har ikke modtaget nogen sms som aftalen var. Jeg får ikke nogen undskyldning for den uendeligt ringe service, tvært imod kommer der en masse undskyldninger om sygdom, dødsfald og at det er en anden der har været i butikken, til trods for at jeg kan genkende den snøvlede stemme magen til vedkommende som der står på min bon har betjent mig 17.08 og som jeg talte i tlf med for 3 uger siden.
Aldrig at jeg vil sætte mine ben der igen! Og så tillader de sig at tage 459 kr for et messingskilt.
En stjerne er for meget givet ud!
Find et andet sted
Jeg blev lovet, at jeg kunne returnere (og få penge tilbage) for nogle snørebånd, jeg købte. Jeg returnerede snørebåndene (uåbnet) med kvittering, men jeg er blevet nægtet mine penge retur.
Jeg vil ALDRIG bruge Mr. Lihn igen!
Hold jeres designer sko fra Mr Lihn.
Ville havde ønske jeg havde læst anmeldserne her først, før jeg havde taget min hustru’s Valentino pumps til Mr Lihn i Rødovre for at få sat sål på, 14 dages tid siden. Det ligner noget vores mindste barn kunne have lavet, selv om jeg faktisk tror at han kunne gøre et bedre sål arbejde. Det var skævt og “skomager” havde endda præsteret at skære ind i hendes 7.000 kr sko. Min kone havde bemærket den ligegyldige næsten ubehøvlet tone han havde over for kunderne, jeg beroligede hende med det nok var pga han var sådan en dygtig skomager, at han ikke behøve at være venlig over for kunderne. Wow der tog jeg fejl. Ved jeg burde havde gået tilbage med de sko, men skade var sket og jeg ville skide på at få de 350 kr tilbage, og skulle stå og diskutere med sådan uprofessionel gammelt fjols!
Det værste sjusk, jeg længe har set!!
Jeg ville ønske, jeg havde læst anmeldelserne, inden jeg gik derhen.
Jeg skulle have forsålet mine yndlingsstøvler, og da jeg hentede dem, lignede det en 6-årig, der havde forsøgt at sætte nogle nye hæle på. Jeg blev dybt ulykkelig, men jeg må jo bare gå et andet sted hen og se, om der er nogen, der kan fikse dem.
Frygtelig service
Frygtelig service! Ham bare i butikken fornærmer kunderne og snyder dem! En stjerne er for meget!
Være opmærksom
Jeg har bestilt online på deres hjemmeside her 6 dage efter stadig har jeg ikke modtaget noget fra dem andet end en bekræftigelse intet tracking nummer ingen ting
Har ringet til alle telefon numre enten bliver den ikke taget eller også er der fejl på nummeret
Har skrevet mail til dem intet svar
Jeg har fået min vare nu og jeg har efter følgende fået besked om at man har prøvet at hæve penge på mit kort flere gange uden held
Forstå jeg ikke men har fået udskrift men forstå så ikke hvorfor man så ikke kontakter mig omgående
Men ret skal være ret har fået varen
Fremragende service hos Mr Lihn!
Fremragende service hos Mr Lihn! Har du noget galt med skoene er de dem jeg ville gå til på hvert et tidspunkt! De kan virkeligt deres kram! Man kan virkeligt se at de tager skomager faget seriøst.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







