Dygtig fotograf med base på Sydsjælland
Har fået taget billeder 3 gange af Malene, hun er altid nem at omgås og meget rar. Nede på jorden og professionel!
Havde aldrig stået foran et kamera før da jeg fik taget gravidbilleder, men hun gjorde det til så god en oplevelse og følte mig på ingen måde usikker, men bare smuk og naturlig.
Vil så gerne anbefale hende til alle, hun er så dygtig og meget lyttende og god til at instruere.
Hun har et smukt udvalg af kjoler, props og baggrunde at vælge mellem!
Derudover er det sindssygt gode priser som man glædeligt kører det ekstra stykke for, ift hvad fotografer i KBH tager for billeder.

