Hvor er det trist...
Vi er kommet på denne café/diner, i virkelig mange år, og er hver gang gået glade derfra, med en god smag i munden, mætte og veltilpasse.
Det ér godt nok noget tid siden at vi sidst var der, og ved besøget i dag, kunne vi se at noget havde ændret sig, men anede ikke uråd.
Vi bestilte glade og fro "det sædvanlige", selvom prisen da lige er fulgt med udviklingen på brændstof.
Vi fik vores mad, og... jamen føj da for en (censur) - Hvem i alverden finder på at komme mayonnaise på en flæskestegssandwich???
- Men jeg fandt da ud af hvorfor - flæskestegen var så tør så den nærmest støvede.
Min sødeste ægtefælle fik en bacon-cheese sandwich. Hvad der var galt med den ved jeg ikke, men efter to mundfulde, så var det nok.
Man, opkræver også 30,00 - skriver tredive, gode ganske danske, skatteplagede kroner, for ½ ltr. sodavand... Det er OK at malke koen, men her river man "patterne" af den - og så er der ikke mere mælk!
Det vil vare UHYRE længe før vi igen kigger forbi... - Åhhhh nej - dét er jo ikke rigtigt... Vi vil jo netop nøjes med at kigge FORBI.








