Fint bassin, dårlige bolde
Vi har egentlig været glade for vores bassin, og også en fin kundeservice tidligere. Vores grå og gule bolde er fine, men som mange andre skriver, så går vores hvide bolde i stykker af det mindste tryk, og stykkerne er et stort problem, når man har en et-årig der putter alt muligt i munden.







