Jeres folk køre som død og hel✓ede.
Jeres folk køre som død og hel✓ede.
Jeg er lige blevet overhalet af en ung gut, der efter min vurdering kørte 130-140 km/t på landevejen.
Jeg håber ikke at jeres håndværk er lige så forhastet.
Jeg ville ihvertfald nødig være den cyklist som jeg mødte et par km længere fremme som også lige var blevet overhalet af den vandvidsbilist her kl 17:45...
