Dårlig kundeservice og forsinkelse på over 2 timer!
Vi bestilte pizzaer til levering kl. 18.20. Vi får så en mail om forsinket levering til kl. 18.50. Kl. 19.20 var de her ikke endnu. Jeg ringer og får besked på at de er på vej med dem. Kl. 19.50 er de her endnu ikke. Jeg ringer igen, han bliver forvirret og siger at han ringer tilbage. Da han ringer siger han at nu er de på vej og at vi kan få en cola med næste gang i bestiller. Jeg efterspørg en rabat på 100 kr., som de indvilligede i. Min lille datter når nu ikke at få den pizza, som hun har bestilt fordi hun nu er lagt i seng, og jeg har måtte finde noget andet til hende. Rigtig ærgerligt på en fredag! Klokken er nu 20.10 og vi har endnu ikke fået vores mad. Det er i hverrfald sidste gang vi bestiller derfra. Voldsomt dårlig kundeservice og med over 2 timers forsinkelse af maden!






