Mellow Clo  Anmeldelser 

29
•
TrustScore 4 ud af 5

3,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great product at a reasonable price (for a 3L waterproof jacket). Looks great on and materials feel good too. But it took a week to ship, from day of purchase. When I emailed to check-in 4 days after... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed I purchased 2 items (over £180 for jacket & trousers) for my son’s Xmas & birthday pressie. When it came to his birthday (late Jan), found out he already had the jacket. Contacted... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Just received another pair of the Mellow everyday trousers; the fitting on them is insane! Perfect for climbing and hiking and I’m literally wearing them everyday -not to forget those new features a... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have to say I genuinely love the trousers I have purchased from Mellow Clo. The fit and finish is spot on. I reached out to customer service regarding sizing and was answered really quickly with go... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik

Skrevet af virksomheden

Outdoors lifestyle clothing brand taking inspiration from past and present hiking and outdoors culture.


Kontaktoplysninger

3,8

God

TrustScore 4 ud af 5

29 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,8

Alle anmeldelser

(29)

26 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Customer service needs improvement

Great product at a reasonable price (for a 3L waterproof jacket). Looks great on and materials feel good too. But it took a week to ship, from day of purchase. When I emailed to check-in 4 days after purchase in what I thought was a pretty light hearted email, the response I got was almost instant, but had a pretty unfriendly combative undertone, stating I was still in the 3-5 day shipping window. It took a week. I would have much preferred an honest email stating that they were experiencing a delay in getting the product from a supplier or whatever was causing the hold up.

17. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought the Mellow clo jacket which is…

Bought the Mellow clo jacket which is advertised as ‘outdoors’ and suitable for protecting you when you are ‘climbing’ and when the ‘temperature drops’ and to be honest I highly doubt it. I’ll likely wear it as a running jacket or general over jacket when raining for casual walks etc but wouldn’t recommend this for ‘climbing’ in situations where the ‘temperature drop’ and is very misleading I feel.

31. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Mellow Clo -logo

Besvarelse fra Mellow Clo

Hi Ellisia,

Thank you for your honest feedback, we really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re sorry to hear the jacket didn’t meet your expectations for climbing and colder conditions. The use cases mentioned are intended as general suggestions for how the product can be worn, rather than as technical performance claims. The jacket is designed with a lightweight fabric, and it isn’t described as an insulated piece.

We do appreciate your perspective, and we’re glad to hear it’s still proving useful as a running or everyday jacket.

If you’d like any further assistance or help choosing something more suited to colder or more technical conditions, feel free to reach out to us directly, we’d be happy to help.

Thanks again for your support
Mellow Clo

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality, helpful customer service

The quality and style of the items are very good.

There are some issues around the return process - it’s a bit slow and there isn’t an option for direct exchanges, only refunds, so a size might go out of stock before you can order a new one.

Having said that, when I got through to their customer support team after making a return, they were very helpful and understanding, so I’m leaving 5 stars and I recommend the brand as that’s the most important thing.

12. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Avoid—fell apart instantly

Avoid—fell apart instantly. Terrible quality. The elastic bands on these trousers started falling apart after just a few wears and washes. Definitely not built to last.

20. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Mellow Clo -logo

Besvarelse fra Mellow Clo

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience with the trousers.

What you’ve described is not reflective of our usual quality standards and appears to be a one-off manufacturing fault. We take product durability seriously, and this is certainly not the experience we want for our customers.

Had you reached out to our customer service team directly, we would have arranged a replacement straight away. We’re always happy to resolve issues quickly and fairly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed

Disappointed
I purchased 2 items (over £180 for jacket & trousers) for my son’s Xmas & birthday pressie.
When it came to his birthday (late Jan), found out he already had the jacket.
Contacted Mellows customer service (accepting I was now outside of their formal returns period), but asked for just for an exchange or credit note ….. once I’d returned the unopened item at my expense.
Received a flat refusal (twice) from Mellow which I feel is harsh & lacks any common sense.
Now they’ve lost 2 customers who would have been repeat purchasers.
Very short sighted for a small business but I definitely won’t use them again.

25. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Mellow Clo -logo

Besvarelse fra Mellow Clo

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that this situation has left you feeling disappointed.

As you mentioned, your request was made outside of our official returns window. For the Christmas period, we had already extended our standard deadline to provide customers with additional flexibility, and this extended timeframe had unfortunately also passed at the point you contacted us.

While we completely understand that these situations can be frustrating, we have to apply our returns policy consistently and fairly to all customers. Bending the rules on a case-by-case basis would ultimately be unfair to others who adhere to the published timeframes.

We do always encourage customers to get in touch as soon as possible if there may be an issue, as we’re genuinely committed to being as helpful as we can within our policy guidelines.

We’re sorry we couldn’t accommodate your request on this occasion and appreciate your understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible customer service

I unfortunately did not have the best experience with this company. I ordered pants from them at the beginning of August and then when months had gone by and I hadn’t received my order or gotten an update about my order, I reached out wondering where my pants were. It was beginning of October at this point and they had said that the pants were returned back to them which is strange considering I never received them or received an update about my order. I then asked for a refund since I never received the pants which they did issue(only after reaching out and asking for a refund though and not when they had actually received the pants back) but they wouldn’t refund me the $25 shipping fee. Shipping for something I never received and for a delivery service that was never held up on their end. I didn't receive any part of the service that the fee was intended to cover. The actual money (the $25) is whatever at this point, it’s more the principle of it all for me and they handled it so poorly saying that I was responsible for paying for the service when I was never informed of any update about my order. I like the style of their stuff and would like to buy it, but unfortunately will not be after this experience.

6. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Mellow Clo -logo

Besvarelse fra Mellow Clo

Hi Kait,

We’re truly sorry to hear that your experience with us wasn’t as smooth as it should have been. Your order was shipped promptly using a tracked delivery service, and tracking details were sent once the order was fulfilled. Unfortunately, the parcel was returned to us undelivered, which explains why you didn’t receive it.

The $25 shipping fee covers the tracked international delivery service, which is a non-refundable cost charged by the carrier once the shipment is sent, even if it’s later returned to us.

That said, we completely understand your frustration with how long it took to receive your refund, and we sincerely apologise for that delay. We’re actively working to streamline our returns and refund process to ensure it’s quicker and more transparent for our customers moving forward.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top quality

Order arrived within 4 days and while I'm yet to test it in heavy rain, the quality of the 3L jacket is top tier.

The hat runs a little small but is also a lovely item.

3. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely love my trousers

I have to say I genuinely love the trousers I have purchased from Mellow Clo. The fit and finish is spot on. I reached out to customer service regarding sizing and was answered really quickly with good advice on the cut and fit which allowed me to order the correct size without needing to return anything.
I have really enjoying watching the brand grow & become more successful. It’s a testament to good quality clothing and a dedicated customer focus.

30. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant brand!

A brand that really gets the community. Top quality and fast delivery. Can’t fault! Attended their most recent event and met some great people. Will be attending their most recent next!

28. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere