Marai Anmeldelser 

147
•
TrustScore 5 ud af 5

4,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Order came quickly, top was slightly too small (my fault ordering wrong size). Ordered online but returned in store for a bigger size. Really helpful in store, which is immaculate with great range of... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Shop was recommended to me by work colleagues ,I went in to buy a top for sons birthday that he had been asking for but I ended up buying a full outfit. Clothes are great quality and the staff were ve... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Go into store with my brother for clothes, they always look great, and he loves everything. Great quality clothes from a store passionate about what they do and the customers they serve. The Manager... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Herretøjsbutik
  2. også i
  3. Sportstøjbutik
  4. Sportstøjsbutik
  5. T-shirtvirksomhed
  6. Tøjbutik

Skrevet af virksomheden

Marai is the about the combination of technical fabrics and designed decisions lead by wearability and comfort combined with considered tailoring techniques and design choices. What is the Marai story, it's about leading a new way development of to create a new wardrobe.


Kontaktoplysninger

4,9

Fremragende

TrustScore 5 ud af 5

147 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,9

Alle anmeldelser

(147)

15 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service was quick

Service was quick, sizing was abit small for me but most people wouldn’t have an issue, sent order back and refunded with no issues, recommend

22. oktober 2024
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Ordered a top and some combats. Arrived within a couple of days. Unfortunately combats didn't fit, so back to store they went. Refund was processed there and then, no messing around. Great service and would definitely recommend.

19. oktober 2024
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

WORST company ever, NOT high quality at all…

Truly the WORST company i have ever dealt with. I purchased a very expensive hoodie, which arrived in faulty condition. Zip was sticking and would not open and close properly. They had used some cheap leather effect material and cheap quality zip from what i can see. They advised to buy a size up which i did and still the item was not the correct size. When i advised of the return they stated they would ONLY refund me up to £4.00 when the delivery cost was around £10 for tracked service AND they would only pay this cost should they deem the item faulty. they refused to collect the item and when the item arrived back they advised Klarna that the item was not faulty!! I am shocked how they can claim to be a quality brand when Primark has better quality in my opinion. I would NOT trust them and buy from them if i am expecting a quality item. They have also taken my money through Klarna and i do not have any item from them. They have responded on another review claiming i was outside 30 day period when the delay was ONLY due to Klarna investigating the matter and because they refused to pick up the item or pay delivery. If you read the other review on Trustpilot you can see how they use terms as excuse to get out of things. You can ignore my review but you will only end up ever dealing with this awful quality company. It is an embarrassment to new independent brands who rely on quality service. Avoid them!!!

27. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Marai-logo

Besvarelse fra Marai

Hi Saraj,

We are very sorry that you feel as though you had a bad experience with us. During our time dealing with your issues, we made every effort to sort out your problems over email. Our policy for returns is the same for everyone. If the item was found to be faulty by our returns team, we agreed to refund you the cost of the item and the return shipping as that would have been our error. However, when receiving the hoodie, we tested the zip (which was the reason for your faulty claim) and the team found it to be perfectly fine. We took video proof of this that we made Klarna aware of and after reviewing the evidence they were more than happy to side with us on the dispute. Furthermore, you raised the claim way after the typical 30 day return window. If the item was found to be faulty this would not have been an issue. It was not.

In terms of sizing, we have a size guide on our site for each and every item. As you are well aware, item sizing can vary between product and fabric but we make every effort to direct the customer into buying the correct size through email, socials or our product descriptions. What this issue ended up boiling down to was a sizing issue, which is unfortunate, however as per our returns policy, if you have bought an item in the wrong size, you have up to 30 days to return said item (which we recommended over email with yourself) instead you sent the return back way outside of this 30 day period meaning you were not subject to a full refund of the item, due to it not being faulty. We are more than happy to send the item back to yourself, which we have made clear.

We do not appreciate being threatened and bullied into breaking our returns policy, something every other customer is happy to abide by. If you would take the time to actually read through our many trust pilot reviews, you would see we go above and beyond with customer service, as this is paramount to us as a small independent brand and suggesting otherwise without a clear foundation for doing so is very inflammatory and damaging in what I am sure you can appreciate, is a very uncertain economical time for everyone.

We have (again) reached out to you via email offering you your hoodie back which we would front the cost back for shipping of the item, which you have chosen to ignore.

Have a great weekend.

Best,

Team MARAI

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant customer service!

I ordered something that was unfortunately out of stock and my refund was immediate. As a result i requested to change the colour scheme of a different item, to better suit my goal outfit - which was sorted out by the team with no hassle whatsoever. Once again, brilliant service, and I love my new cargo pants!!

28. juli 2023
Marai-logo

Besvarelse fra Marai

Thanks for taking the time to leave such a positive review Tom

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic cargo pants

Fantastic cargo pants. Excellent quality and detail throughout. Customer service was spot on too. Will definitely be buying again from Marai

19. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Marai-logo

Besvarelse fra Marai

Thank you mate, appreciate that

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really good quality clothing at…

Really good quality clothing at affordable prices, family owned and Mark the owner/ creator has been all over the world in the fashion business and knows his stuff

5. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Marai-logo

Besvarelse fra Marai

Thanks Michael. We will be sure to pass this onto the team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Clothes are quality and being on the…

Clothes are quality and being on the chubby side myself the sizes are really comfortable…. I used the click and collect service as I wanted to use Clearpay ….ordered online when I was in store and Chris got the order for me instantly ….. top service

16. april 2023
Marai-logo

Besvarelse fra Marai

Thanks Thomas. We are always very happy to hear a customer had a great experience with us.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere