Klage vedr. vildledende prisskiltning og dårlig kundeservice
Kære Mango,
Jeg skriver for at gøre opmærksom på en uheldig oplevelse, jeg havde i en af jeres butikker.
Jeg kom ind i butikken for at købe en frakke, som var prismærket til 899 kr. Da jeg kiggede nærmere på mærket, kunne jeg se, at der sad to røde prismærker gemt under det nyeste prismærke. På disse røde mærker stod der 599 kr. Jeg spurgte derfor, om frakken kostede 599 kr., da det fremstod som den reelle pris på varen.
Jeg fik af salgsassistenten at vide, at frakken tidligere havde været nedsat under Black Friday, og at prisen nu var hævet igen. Jeg gjorde opmærksom på, at når man lader de nedsatte prislabels sidde, fremstår varen vildledende for kunden. Til dette fik jeg en besked om, at jeg “ikke måtte pille ved prismærkerne”, at det var firmapolitik, og at medarbejderne “ikke har tid til at fjerne røde mærkater”, hvilket er grunden til, at der blot bliver sat et nyt prismærke ovenpå.
Det må jeg ærligt sige er en meget dårlig kundeoplevelse. Jeg er naturligvis klar over, at varer kan være nedsat i en periode – men hvis man hæver prisen igen, bør de tidligere prislabels fjernes fuldstændigt. Den form for skiltning virker vildledende og uprofessionel, og tonen i kundebetjeningen var desværre hverken høflig eller imødekommende.
Jeg valgte alligevel at købe varen til 899 kr., men jeg ønsker at gøre jer opmærksom på dette, da oplevelsen var både frustrerende og unødvendigt dårlig. Jeg forventer, at personalet fremover:
• fjerner tidligere prislabels korrekt
• kommunikerer mere respektfuldt og professionelt
• sikrer, at kunder ikke står med uklare eller vildledende informationer om prisen
Jeg ser frem til at høre fra jer og håber, I vil tage klagen alvorligt, da jeg gerne fortsat vil være kunde hos Mango, men fremadrettet forventer en mere gennemsigtig og servicemindet håndtering.








