Flot malerarbejde
Jeg har over 2 gange benyttet malermester Simone Gottlieb til først at male væge og loft indvendigt og her i anden omgang til at få malet mine vinduer udvendigt.
Begge gange har jeg få lavet et flot stykke arbejde, efter god rådgivning, omhyggeligt, ansvarsfuldt, med god information hele vejen og til en fair pris.





