1 stjerne burde være 0 stjerner. Det er et svindelfortagende. Du får aldrig den vare du har bestilt men en latterlig efterligning. Pengene blev hurtigt trukket, men varen kom først 5 uger efter, og... Se mere
Maja Kobenhavn
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Fine sandaler gode gå i rigtig godt tilfreds
Skulle egentlig have nul stjerner. Efter Mega lang ekspeditionstid ankom varerne, som er noget billigt bras, der slet ikke matcher med billederne. Firmaet oplyser retur adresse i Kina efter at have f... Se mere
Varerne svarer overhovedet ikke til beskrivelser og fotos. Noget billigt printet stof, som muligvis er bedst egnet som pudseklude til bilen. Virksomheden skriver romantisk om deres forretning bla... Se mere
1 stjerne burde være 0 stjerner
1 stjerne burde være 0 stjerner. Det er et svindelfortagende. Du får aldrig den vare du har bestilt men en latterlig efterligning.
Pengene blev hurtigt trukket, men varen kom først 5 uger efter, og røg direkte i skraldespanden.
Varerne svarer overhovedet ikke til…
Varerne svarer overhovedet ikke til beskrivelser og fotos. Noget billigt printet stof, som muligvis er bedst egnet som pudseklude til bilen.
Virksomheden skriver romantisk om deres forretning blandt brostensbelagte gader i København.
Maja København Butik findes ikke.
Selv når man straks efter modtagelsen skriver til firmaet, at man ønsker at returnere varerne, får man et undvigende svar med tilbud om rabat i stedet for en returadresse.
Hold jer langt væk fra Maja København.
Desværre læste jeg Trustpilot 1 time efter at have overført betalingen. Firmaet nægtede at annullere ordren. Jeg skulle modtage den og derefter returnere denne. Det er hvor vi er nu, men har ingen returadresse, da forretningen i København ikke eksisterer.
Fusk fusk, køb det ikke, bestilte en trøje men der kom to og fik også lov til at betale for dem. Virkelig dårlig kvalitet, ubrugelig og de vil ikke tage dem retur selv om de giver en måned returret.
Send en besked hvor jeg kan returner varen og få mine penge retur
I skulle skamme jer
I skulle skamme jer. I stjæler folks penge. I sender ikke varen. Føj .Min mor købte en taske hos jer. I den gode tro at hun fik tasken. Men pengene tog I og nu har hun venter 7 uger. I skrev til hende,at der ville gå 72 timer, det var den 9 november. Hun har skrevet flere gange til jer, og i beklager dybt. Med stor løgen. Det er ren tyveri at tage pengen inden i sender varen og til man har modtaget den. Hold jer fra dem
Har bestilt en julekalender i firmaet
Har bestilt en julekalender i firmaet, pengene blev hævet med det samme, dårlig skik. Bestilte varen den 5 november og her den 18 november har jeg ikke modtaget kalenderen. Når jeg henvender mig til firmaet skriver de at de vil undersøge sagen, men intet sker.
Hold jer langt væk fra dette firma, det er fup og svindel.
Snyd og humbug
Jeg troede jeg havde bestilt en vare hos et dansk firma - Maja mode, men dette firma har adresse i Holland og producerer fra Kina. Den uldfrakke jeg havde købt var i første omgang utrolig lang tid undervejs - da den jo skulle komme fra Kina og shipping firmaets tracking link virkede ikke. Da varen endelig ankom, fik jeg noget af en overraskelse for den uldfrakke jeg havde købt var en meget dårlig billig efterligning i polyester. Jeg kan max få 50% retur for varen som jeg bliver nødt til at beholde, da jeg ellers skal betale 300 kr. for at sende tilbage til Kina men eftersom varen kostede 419 kr. kan det jo ikke betale sig. Det er en meget kreativ forretningsmodel, må man nok sige
Bestil ikke herfra
Bestilte en vare et par sandaler, men modtog den aldrig nu er det næsten en måned siden, og først siger de at de ikke kan finde ordren, og så finder de den og vil tjekke ordrestatus og så skriver vi igen og igen men de svare ikke.
Køb ikke fra denne side
Køb ikke fra denne leverandør!!
Køb ikke fra denne leverandør!!
Pengene for varen blev hævet dagen efter jeg afgav ordre. Dagen efter besked om at jeg kunne følge min ordre, track and trace. Da der intet skete, kontaktede jeg Yunexpress samt Maja-butik. Intet svar fra Maja butik, og Yunexpress hav svaret, at de aldrig har modtaget varen.
Nu har jeg bedt om mine penge retur, er spændt på hvad der videre sker. Gid jeg havde checket trustpilot inden jeg afgav min ordre, dyre lærepenge, sandsynligvis et svindelforetagende.
hvorfor kan man ikke give 0 stjerne
hvorfor kan man ikke give 0 stjerne.
Forsøgte at sende retur, men den retur adr i KINA har angiveligt aldrig fået varen.
Så jeg har ingen penge fået retur, og jeg har brugt penge på porto.
Kundeservice forsøgte 5 gange at lokke mig til at beholde varen (der slet ikke passende) med at give rabat på næste vare.
Derudover var det virkelig ringe kvalitet.
Bare jeg dog havde læst trustpilot…
Bare jeg dog havde læst trustpilot inden jeg købte.
Jeg håber ikke at du gør samme fejl.. De svarer i øvrigt ikke på et eneste indlæg her. Mit bedste gæt er at de er relativt ligeglade med kunderne..
never again..
Gode sandaler fine gå i rigtig godt tilfreds
Fine sandaler gode gå i rigtig godt tilfreds
Ikke leveret den købte vare sandaler
Jeg bestilte og betalte for 8 dage siden et par beige sandaler str. 38 og har ikke modtaget dem. Der reklameres med hurtig levering. Pengene ER blevet hævet. Hvordan bærer jeg mig ad med at få mine varer? Jeg kan se på de andre anmeldelser her på Trustpilot, at andre kunder oplever den samme utilfredsstillende behandling. Hvad siger firmaet Maja København til det?
Købte 3 kjoler i 2xl
Købte 3 kjoler i 2xl. De tog pengene dagen efter. Der gik seks uger inden pakken kom. Dennene kjole var Small, den anden medium og den tredje large. Har nu skrevet 6 gange og bedt om returnering. Får standard mobil svar.
Køb intet der, det er et kinesisk/japansk svindelfortagende.
Har fået lev vindjakke til 379.-
Har fået lev vindjakke til 379.-
Penge trukket ca 2mdr før levering , ikke svarende i den str jeg har bst og kvalitet meget kunstig🫣 jeg har skrevet en del med Bente hos Maja, men det er nok fake. Hold jer væk fra dette firma .
Det er fup og svindel, man handler med et firma i kbh pakken har afs adr i Sverige , men retur til Kina
SVINDEL
Uartig virksomhed
Varerne er lang tid undervejs, virkelig dårlig kvalitet og farverne ikke ensartet. Retur ret , men skal have tilladelse fra dem, men hører ingenting. Ser ud til de har åbnet ny hjemmeside igen, hold jer væk fra dem.
Det er dog det værste jeg har været med…
Det er dog det værste jeg har været med til! De fortjener ingen stjerner overhovedet. Ufattelig lang leveringstid, og ufattelig meget mailkorrespondance med ligegyldige forklaringer på hvorfor der ikke sker noget, for så at modtage det værste møg der længe er set nord for alperne! Jeg har aldrig set magen til dårlig kvalitet. Det er det rene svindel - hold jer langt væk.
Vil du Bol... i Rø... så handel med dette firma
Dårligste service jeg nogen sinde har oplevet.
De er hurtig til at hæve penge, og så skal man vente RIGTIG længe på at få sin vare, hvis man overhovedet får det.
Jeg var heldig at modtage min vare efter 5 ugers leveringstid og utallige mails frem og tilbage med den ene dårlig undskyldning efter den anden. Pengene kunne jeg kun få retur hvis jeg betalte fragten, selv om de ikke havde sendt noget.
HOLD jer langt væk fra dette firma.
Ventede laaaaang tid
Ventede laaaaang tid . Tøjet er noget billigt Kina S… .Ville ha’ givet 0 stjerner . Ved ikke hvem de har fået til at skrive anmeldelser der er gode 😡😡😡😡
Luk det firma
KAN IKKE ANBEFALES
Direkte et svindel firma
Direkte et svindel firma
Det er så meget fup og svindel, der handles med Kina og ikke et DK firma, så hold jer langt væk,
Undgå dette firma!
Undgå dette firma!! Det varer fra Kina og det er mega nederen! Totalt fup! Mega træt af at have spildt mine penge hos dem!!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








