Det var mit første og sidste besøg hos…
Det var mit første og sidste besøg hos Lushnail. Jeg skulle have lavet en shellak, men da medarbejderen skal ordne min neglebånd klipper han så hårdt ned i min tommelfinger at det bløder og gør virkelig ondt. Han bliver ved med at komme et eller andet væske ned i det blødende sted. Jeg bliver lidt overrasket over at han ikke er mere forsigtig eller beklager hændelsen. Dagen efter har jeg nu to betændte fingre. Ud over det skulle man betale kontant og fik ingen kvittering, det synes jeg også var lidt suspekt. Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse, hygiejnen var heller ikke i top og jeg vil ikke anbefale stedet til andre.








